Deskundigheid
9.5/10
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Steenbeek

Erg goed, hele vriendelijke jongen, kreeg na 1ste keer niet helemaal begrepen, netjes en op een zeer rustige manier een tweede uitleg over apparaat! Super! De ombouw van ventilatiesysteem er netjes...

Ja belde mij netjes, na mijn mail om afspraak ook telefonisch even door te nemen, en daarbij vroeg ik om een tweede draadloze afstandbediening, vertelde en legde uit dat hij die best wilde verkopen maar dat dat bij dit systeem niet nodig is!!!! Dat is nogeens eerlijk, perfecte zeer goede service!

Echt niet, ik zou zeggen... Ga zo door!!!!!

Ellen

Gisteren een nieuw ventilatiesysteem ontvangen, snelle afspraak, afspraak goed nagekomen en nette afhandeling

Installateur werkte netjes en was zeer beleefd

Erna Grotentraast

Duidelijke website

Monteur was ruim 1 uur eerder dan afgesproken en had geluk dat ik net thuis was, slim om dan even telefonisch contact op te nemen

Morawska

Super snel en op afgesproken tijd gekomen. Aardig monteur en geweldig aaparat . Toppie

Bram

Over het algemeen prima. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. De monteur (Ali volgens mij) die ik beide keren langs heb gehad is vriendelijk, prettig in de omgang en heb ik...

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De monteur(s) (Ali?) heb ik graag over de vloer en dat is bijna net zo belangrijk als kwalitatief werk leveren want daardoor is het minder erg of zelfs fijn als ze langs moeten komen voor iets. De kwaliteit van het geleverde werk is voor zover ik kan beoordelen ook goed.

Het kantoor personeel moet je echt achter de vodden aan zitten want anders duurt het veel te lang voordat er iets gebeurt. Ik heb voortdurend contact op moeten nemen zodat er stappen ondernomen werden en zelfs daarmee heeft het minstens een 1 maand langer geduurd dan nodig voordat de monteur langs kwam. Kan natuurlijk niet zeggen aan wie dat lag maar wel dat het naar mijn idee niet aan Tim heeft gelegen want hij wekte in ieder geval goed de indruk dat hij deed wat hij kon en reageerde altijd snel en duidelijk zowel via telefoon als mail.
Het inplannen van de uiteindelijke afspraak verliep weer heel snel en soepel maar ga daar toch min punten op geven omdat ik geen andere manier heb om een score te geven voor wat er "fout" ging.

I. Ruiters

MV laten vervangen. Monteur belde om de afgesproken tijd dat hij wat vertraging had en een half uur later kwam. Daarna heeft hij bekeken wat er moest gebeuren en de werkzaamheden keurig uitgevoerd....

Goede communicatie, nette monteur, snel en goed gewerkt

Uiterst vriendelijke monteur en planner

Uiterst vriendelijke monteur en planner

Van de poll

Keurig netjes alles gedaan.

Zeer deskundig ;en uitleg hoe alles werkte

Niet dat ik weet

Ruben

Via google bij Alpha Ventilatie gekomen. Heldere website, makkelijk in te plannen.

Zeer vriendelijke monteur, hij was wat vertraagd, maar liet dit netjes telefonisch weten.
Goede uitleg wat die ging doen, klus (vervangen mechanische ventilatie+schoonmaken kanalen) snel en netjes uitgevoerd.

Makkelijk dat je zelf via de website je afspraak kan inplannen.

Zeer positief. Makkelijk een afspraak ingepland en een vriendelijke en kundige monteur heeft goed werk geleverd.

De duidelijke website compleet met prijzen