Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Robin Bijland

Geen goede ervaring! De monteur was totaal niet op de hoogte van de problemen van de WtW terwijl ik die duidelijk gemeld heb bij het maken van de afspraak. Het probleem is dus ook niet opgelost!... Geen goede ervaring! De monteur was totaal niet op de hoogte van de problemen van de WtW terwijl ik die duidelijk gemeld heb bij het maken van de afspraak. Het probleem is dus ook niet opgelost! Uiteraard heeft de monteur de kanalen gereinigd en de WtW schoongemaakt. Ook heeft hij mijn instroomventielen vervangen door plastic versies ( heb ik op advies van de monteur mee ingestemd). Het gevolg is nu wel dat ik een continu hinderlijk geluid uit deze ventielen hoor komen ( dat deden de oude niet!). Kortom ik heb 360 Euro afgerekend terwijl het eigenlijke probleem niet verholpen is. Ik verwacht dus snel actie. Er is een continue onderdruk in de woning ( er word dus meer lucht afgezogen dan dat er ingeblazen word). Ik moet uit veiligheidsoverwegingen dus continu een raam open zetten, dat kan toch niet de bedoeling zijn. Er moet dus wel een probleem met de regelprint, de klep of een eventuele vochtsensor zijn waardoor de WtW continu probeert om balans te vinden maar dit dus niet lukt. Dit levert ook veel herrie op. Hraag met spoed actie.

Vriendelijke monteur

Zorgen dat de klacht omschrijving goed en duidelijk overgebracht wordt op de monteur en deze dan ook kennis van zaken heeft om het probleem op te lossen

Janine

Uitstekend

Communicatie, informatie

Bouckaert

Prima service. Leuke gezellige mannen die weten wat ze doen

Goede en snelle service

Niks

Vincent

Super goed

vriendelijk en deskundig

alles ging goed

Thea Holtman

Vriendelijke monteur die mij het een en ander uitgelegd heeft over het systeem.

De monteur heeft mij erop gewezen hoe om te gaan met de WTW en waar ik op moet letten.

De werkzaamheden zijn prima verlopen.

Mans.kuipers

Uitstekende service en een zeer deskundige en klantvriendelijke monteur

Stipt en zeer deskundig

Ga zo door!

Gritty ter Steege

Fantastisch

Vriendelijke monteurs, werken super netjes, heldere uitleg. Communicatie met kantoor verliep ook super strak.

Ik zou niet weten wat

Devi

Er was helaas wat mis gelopen in de planning waardoor de afspraak niet door kon gaan. Hierop werd er direct een nieuwe afspraak ingepland. Vriendelijke man die langs kwam voor het onderhoud. Netjes... Er was helaas wat mis gelopen in de planning waardoor de afspraak niet door kon gaan. Hierop werd er direct een nieuwe afspraak ingepland. Vriendelijke man die langs kwam voor het onderhoud. Netjes foto’s gemaakt van de voor en na situatie. Niets op aan te merken!

Vriendelijk, reageert snel

Bidjai

Uitstekend

goede uitleg en adviezen, zeer klantvriendelijk

Bettina

Top geregeld!

Duidelijke uitleg. Ook over de kosten.

Ga zo door!