1951 beoordelingen

1951 Reviews

P van der Spek

Vakkundig en hulpvaardig

Vakkundig

Meerkosten (bijv. desinfectie) duidelijk vooraf kenbaar makn

Huijs

Uitstekende dienstverlening. Monteur op tijd aanwezig. Alle werkzaamheden correct en netjes uitgevoerd volgens afspraak. Alle vragen zijn adequaat beantwoord.

Klantvriendelijk

Kim Tan

Prima ! De monteur Omar kwam netjes op het afgesproken tijdstip en vertelde goed wat er met de montage van een nieuwe box en de reiniging van de kanalen ging gebeuren. Aan de hand van foto's van de... Prima ! De monteur Omar kwam netjes op het afgesproken tijdstip en vertelde goed wat er met de montage van een nieuwe box en de reiniging van de kanalen ging gebeuren. Aan de hand van foto's van de kanalen bleek dat reiniging en desinfectering echt nodig was ! Nadat alles geregeld was legde hij e.e.a. en de afstandsbediening voor de regeling uit. Prima job, dank je wel Omar !

Wat beloofd is wordt nagekomen

J.H. de Wit

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Vooral de vriendelijke monteur Filip! Hij werkt keurig...

Helder en duidelijk.

Geen.

Pascal

Over het algemeen goed, maar er zijn nog enkele kleine verbeterpunten

Snelle reactie en expertise

Netheid na het werk en bekwaamheid om te adviseren

Beckers

Installateur was vakkundig en sympathiek.

Goed advies

Complimenten; heb geen verbeterpunten

Mathijs

Goede service!

Snelle afspraak, en goede uitleg

Nvt

Jim

Goede service en een aardige medewerker die de installatie kwam doen.

Klant gerichtheid

Jansse

Aardige monteur, duidelijke uitleg en advies

Maurits Poirot

Prima service. Afspraak en installatie zeer snel geregeld. Zeer aardige, professionele en meedenkende installateur(Kenan), die goede adviezen geeft. Eerder was bij mijn nieuwe keuken het oude... Prima service. Afspraak en installatie zeer snel geregeld. Zeer aardige, professionele en meedenkende installateur(Kenan), die goede adviezen geeft. Eerder was bij mijn nieuwe keuken het oude centrale ventilatiekanaal afgesloten en werd bij het koken alleen gerichte aparte ventilatie gebruikt. Door Alpha Ventilatie is de keuken (inclusief woonkamer) weer gemakkelijk voorzien van extra ventilatie. Ook goed voor onze gezondheid. Heel blij mee!

service, professioneel, vakkundig, flexibel en klantgericht. Zie boven

Snoer van het systeem was bij ons te kort. TIP Extra service: maak er, waar het nodig is, een langer snoer van tegen meerkosten. Nu moest ik zelf een nieuw langer snoer regelen.