Deskundigheid

Snelle en goede service

Vriendelijkheid en kundigheid monteur

Geen van beide

A. Tolman

Vlotte communicatie, nette vriendelijke monteur.

Accuraat en betrouwbaar

Geen; zo zo door

C.M. La Grouw

Afspraak met monteur op 6 juli jl. Goed telefonisch contact over veranderen tijdstip afspraak.

Op nader afgesproken tijdstip aanwezig aan huis.

Herstel van installatie had telefonisch afgehandeld kunnen worden als een ervaren monteur telefonisch mijn klachten had aangehoord.

Ik ben erg tevreden, alles is volgens afspraak verlopen. De monteur belde netjes van tevoren om te laten weten hoe laat hij er zou zijn. Hij heeft de ventilatie vervangen en de kanalen gereinigd en... Ik ben erg tevreden, alles is volgens afspraak verlopen. De monteur belde netjes van tevoren om te laten weten hoe laat hij er zou zijn. Hij heeft de ventilatie vervangen en de kanalen gereinigd en alles functioneert goed.

Erg duidelijke en snelle communicatie via website en chat

Installatie van

Reageren

Vooral zo door gaan

A. Klink

Ik ga dit bedrijf niet aanbevelen bij anderen. De offerte wordt opgesteld nav foto's die je toestuurt. Maar op de dag van de afspraak wordt je geconfronteerd met extra kosten vanwege "moeilijk... Ik ga dit bedrijf niet aanbevelen bij anderen. De offerte wordt opgesteld nav foto's die je toestuurt. Maar op de dag van de afspraak wordt je geconfronteerd met extra kosten vanwege "moeilijk bereikbare" werkplek. Kan het werk toch niet worden uitgevoerd dan betaal je voorrijkosten. Dit lijkt op een verkapte manier van geld verdienen.

Bij het aannemen van een opdracht graag meer duidelijkheid over wat je kunt verwachten. Zijn de toegestuurde foto's niet duidelijk? Vraag dan om meer informatie.

Mw.Simson

Ik vond fijn dat hij vooraf belde dat hij onderweg was en was ook op tijd.

Was snel en vakkundig geplaatst.

Tip:
Graag de oude ventilatie box laten zien.

Van heijst

Waardeloos

Sorry niets

Hij zei dat hij er niet bij kon, ruimte zat maar hij wilde geen moeite doen. Ik moest wel betalen van hem. Hij wilde nog pauze voordat hij kwam, zei 15 min dik 30min gewacht op hem. Ruim een uur... Hij zei dat hij er niet bij kon, ruimte zat maar hij wilde geen moeite doen. Ik moest wel betalen van hem. Hij wilde nog pauze voordat hij kwam, zei 15 min dik 30min gewacht op hem. Ruim een uur gewacht en hij deed uiteindelijk niks

F Moors

Prettig en snel