Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Anubis 128

Younes is zeer bekwaam en kundig in het uitvoeren van zijn werkzaamheden. Communicatief ook erg vaardig en engelengeduld! En dat pas met 22 jaar. Jullie hebben een topper voor de toekomst:)

Duidelijke info en prijs op site

Robert

Goededag,
Erg tevreden met de service. Duidelijke communicatie en volgens afspraak. Zeer vriendelijke en beleefde monteur die netjes werk heeft geleverd. Tijdens het reinigen van de ventilatie...

Zeer vriendelijke en beleefde monteur.

De onderhoudswerkzaamheden aan onze mechanische ventilatie zijn netjes uitgevoerd. De monteur legde goed uit wat hij ging doen. Achteraf werden foto's getoond van de situatie voor en na het...

Goede toelichting

Sanne

Hele goede service en hele vriendelijke jongeman! We zijn prima geholpen en hij heeft heel netjes gewerkt. Absoluut een aanrader!

Esther Kokje

Wat een aanwinst is monteur Johnnie! Prima uitleg. Alles keurig achter gelaten en uiteraard weer een prima mechanische ventilatie en schone kanalen.

Communicatie, monteur, prijs/kwaliteit

Geen.

Mayke

Zeer fijn bedrijf. Vriendelijk aan de telefoon en denkt ook met je mee.
Meneer die aan huis de werkzaamheden heeft verricht was ook zeer vriendelijk en heeft netjes alles achter gelaten.

Je word niet onnodig op kosten gejaagd. Gaf netjes aan dat de ventilatorunit wel bijna op was maar dat deze pas bij de volgende beurt vervangen hoeft te worden.

Bij het inplannen van de afspraak online werd ik teruggebeld dat dit niet kon op de aangegeven datum omdat er dan geen monteurs in deze regio aanwezig waren. Goed dat jullie denken aan onnodig kilometers maken maar misschien handig om iets in het afspraakmenu in te bouwen waar hier rekening mee wordt gehouden. Je maakt een afspraak op een bepaalde datum en je wordt dan ineens een beetje overvallen met het inplannen op een andere datum.

Wong

Goed bedrijf, ik werd vakkundig geholpen.

Nette / aardige monteur. Werkt zorgvuldig en vakkundig.

Steendam

Netjes gewerkt

Goede uitleg

Alles goed

Jeroen Van Duuren

Onbetrouwbaar bedrijf en komt meerdere gemaakte afspraken NIET na.
Schade gemaakt en beloofd reparatiekosten van €250 te betalen maar laten niets meer horen

Monteurs plastic handschoenen geven zodat ze geen zwarte vegen nalaten of net gestucte muren en voorzichtig werken waardoor er geen stuc uit plafond valt.
Management leren terugbellen afspraken nakomen.

Reactie Alpha Ventilatie:

Geachte heer van Duuren,

Bedankt voor uw reactie en feedback.

Gezien wij reeds een coulante overeenkomst met u zijn overeengekomen vinden wij het jammer deze review van u te ontvangen. Het overeengekomen ´schadebedrag´ is zoals besproken naar u overgemaakt.

Het is daarom erg jammer om te lezen dat u aangeeft dat wij onze afspraken niet nakomen. Desondanks hopen wij dat u blij bent met de geleverde diensten, kunt genieten van een fris en gezond binnenklimaat en dat wij u in de toekomst weer mogen verwelkomen.

Daniel van Alpha Ventilatie