Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Wendy de Bueger

Stiller en gemakkelijk in gebruik

Met afstandsbediening

Geen opmerkingen

Gé K.

Aanvragen van de dienst ging goed online, daarna tot 3x afspraak afgezegd. Na begrip vanuit beiden kant gekomen tot een nieuwe afspraak en is alles naar volle tevredenheid uitgevoerd.

vriendelijke monteur, laat zien welke werkzaamheden zijn uitgevoerd met behulp van foto's voor en na de reiniging van de ventilatiekanalen.

afspraak nakomen, niet dezelfde dag afbellen, ook wij hebben een planning.

Henk Henkes

Monteur was op het afgesproken tijdstip aanwezig. Hij verkende de situatie en legde prima uit wat er wel en wat er niet gedaan kon worden. Hierin konden wij ons goed vinden. Voortvarend werden de... Monteur was op het afgesproken tijdstip aanwezig. Hij verkende de situatie en legde prima uit wat er wel en wat er niet gedaan kon worden. Hierin konden wij ons goed vinden. Voortvarend werden de ventilatiekanalen gereinigd en de ventilatiebox werd op verzoek zo praktisch mogelijk geplaatst. Na afloop werden de werksporen keurig opgeruimd.

Zeer klantvriendelijke en vakkundige monteur. Op tijd aanwezig.

Bij het eerste telefonische contact viel de verbinding weg. Dit herhaalde zich diverse keren bij het terugbellen. Contact gezocht via de whatsapp om 16.09 uur in de hoop om de afspraak op deze... Bij het eerste telefonische contact viel de verbinding weg. Dit herhaalde zich diverse keren bij het terugbellen. Contact gezocht via de whatsapp om 16.09 uur in de hoop om de afspraak op deze manier vlot af te handelen. De website schrijft immers over de reactiesnelheid: "binnen enkele minuten tijdens de openstellingstijden". De volgende morgen om 09.54 uur weer een app gestuurd. Nog steeds geen reactie. Uiteindelijk de afspraak via een eigen telefoontje daarna kunnen vastleggen.

Fam van Rij

Professioneel bedrijf, goede afspraken, doen wat ze beloven. Service bestaat nog. Top.

Het personeel. Zeer correct en deskundig.

Kan echt geen verbeterpunten aangeven.

Bernard

Snel, vriendelijk en goed

De installatie van een nieuwe unit inclusief het reinigen van de kanalen verliep snel en goed

Kasper

De monteur heeft zijn klus uitstekend uitgevoerd. Systeem gereinigd en de ventilatie box vervangen zoals afgesproken.
De monteur kwam op 3 juni terwijl de afspraak op 15 juli stond gepland.....

Schoon en netjes gewerkt.

Komen op afgesproken dag en niet op de eerste voorgestelde in de online sessie.

G. van Beek

Wij zijn zeer tevreden. Zowel het uitbrengen van de offerte als het installeren van de nieuwe unit is naar volle tevredenheid verlopen. Deskundig en vriendelijk personeel en goed onderbouwd advies.... Wij zijn zeer tevreden. Zowel het uitbrengen van de offerte als het installeren van de nieuwe unit is naar volle tevredenheid verlopen. Deskundig en vriendelijk personeel en goed onderbouwd advies. Ook de oplevering van de nieuwe installatie is netjes en professioneel gedaan. Blij dat we voor deze firma gekozen hebben.

Deskundig advies en nette en vlotte installatie!

Wij zijn geheel tevreden .

Dylan Tjon

Goede ervaring en ventilatie is goed geplaatst.

Monteur kwam op tijd, heeft alles netjes schoongemaakt en goed geïnformeerd over de afzuiging. Werkzaamheden waren snel gedaan en geen problemen of overlast ervaren.

Ik ben tevreden met de werkzaamheden

Wim

Zeer nette, en vriendelijk medewerker hebben de nieuwe WTW ventilatie goed gemonteerd. Vooral meneer Keenan heeft goede kennis en ervaring. Hij gaf goed advies en goed uitleggen over de bediening... Zeer nette, en vriendelijk medewerker hebben de nieuwe WTW ventilatie goed gemonteerd. Vooral meneer Keenan heeft goede kennis en ervaring. Hij gaf goed advies en goed uitleggen over de bediening van het nieuwe WTW unit (met draadloze bediening). Hij plaatste netjes (een van) de draadloze bediening op dezelfde plek van de oude 3 standen schakelaar in de keuken. Wij zijn zeer tevreden.

Goede advies bij keuze van het nieuwe WTW ventilatie. Alle vragen worden snel beantwoord.

Foto's van kanalen beter groeperen in "voor reiniging" en "na reiniging" (dus niet door elkaar).
Bij offerte, goed vermelden dat bij gebruik van RF afstandsbediening, men niet kan zien of het op stand 1, 2 of 3 staat.

G.A. Spek van der Hoeven

Prima gewerkt