Deskundigheid
9.5/10
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Goed geholpen, kundige instalatie

Goed geholpen. De instalatie van de nieuwe ventilator en het schoonmaken van de kanalen ging erg soepel.

Het blijkt dat de vochtsensor alleen op stand 2 werkt, dit is niet duidelijk op de website en de handigheid van deze sensor valt een beetje in het niet. Wij zijn hierin teleurgesteld.

We konden binnen een week een afspraak maken met het bedrijf voor onderhoud en installatie van de nieuwe box. Superfijn dat dit zo snel kon. De monteur was vriendelijk en verrichte zijn...

C.B. Bes

Voor de aanschaf van 'n afzuiginstallatie, hebben wij voor "Alpha ventilatie" gekozen, i.v.m positieve ervaring in onze kennissenkring. Via telefonisch contact is er op...

De montage afspraken werden snel en vlot gemaakt, de montage daar in tegen gaf nogal wat problemen, in eerste instantie waren wij totaal niet tevreden over het gemonteerde systeem, het positieve was dan wel weer dat wij als klant, goed de klacht onder de aandacht van "Alpha ventilatie" konden aangeven, waarna de herstelwerkzaamheden en onze wensen prima behandeld zijn. Alles in 'n vriendelijke sfeer.

1) Bekijk de situatie waar u uw systeem gaat plaatsen, zodat direct overzien kan worden wat u klant echt wil. Voor 'n leek is het altijd lastig om via de telefoon aan te geven, waar en hoe de eventuele wensen en problemen liggen.

Wirosoewignjo

Goede ervaring! Vriendelijke monteur die al je vragen beantwoord.

Goede producten

Janet

Snelle service ....goede en uitgebreide informatie vooraf, geen lange wachttijd voor de afspraak en levering

Monteur kwam een half uur eerder dan afgesproken , ff n belletje van te voren zou de service nog completer maken.

Fam. Praster

Ik ben een zeer tevreden klant van te voren word eerst alles bekeken naar de situatie hoe deze is.
Daarna word alles stap voor stap uitgelegd wat ze precies gaan doen, en wanneer ze klaar zijn...

Zeer netjes en zeker een goede uitleg van te voren.

Nee, vandaag geen verbeter punten kunnen ontdekken.

E. Venema

Afspraak on-line gemaakt. Netjes bevestigd. Monteur keurig op tijd aanwezig en uitermate beleefd en correct. Netjes gewerkt, goed advies en wij zijn tevreden.

Choey

Matige service, laconieke houding monteur, weinig toeschietelijk. Stevige prijs voor een half uurtje werk, wat iedereen kan doen als je beschikt over een draaiende borstel. Viezigheid onder de...

Monteur was op tijd.

Zorg dat alles schoon achter blijft, de monteur heeft tenslotte een stofzuiger. Bij reinigen hoort ook het terugplaatsen van de schone ventielen. De schuimrubber ring in het ventiel was vergaan, maar ik kon alleen een heel nieuw ventiel kopen twv €10,-. Zorg dat de monteur vervangende schuimrubber ringen heeft, dan verleen je service.

Huijsmans

Fantastisch. Goede afspraken. Vriendelijk aan de telefoon. Monteur was toppie!

Goede prijs voor de combinatie vervangen en reinigen

neen

Rene Lenting

Goede en duidelijke communicatie en heldere offerte. Voor de plaatsing van een nieuwe unit verwijderen ze de oude, en hebben ze de nieuwe in een zeer kort tijdsbestek geplaatst.

Duidelijke communicatie en snelle reactietijd. Goede uitleg ter plaatse en professioneel en vriendelijk personeel.