Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Echtermeijer

Hij was vriendelijk en netjes

Goede uitleg en heel relax

Nee ga zo door

Leest van

Beleefde monteur, die zijn werk goed heeft gedaan. En antwoord wist op mijn vragen.

Niet van toepassing

Deze was primaNiet

Henk van Dijk

De Monteur Melle, gaf ons goede informatie en dacht mee over de benodigde instellingen in onze woning. Ook heeft hij alles keurig opgeruimd.

Ook tijdens telefonisch contact met het bedrijf kreeg ik goede informatie waarbij de medewerker mij attendeerde op een aanbieding die een stuk voordeliger was voor mij. Top gedaan

Ton

Gisteren een zeer nette medewerker over de vloer gehad. De werkzaamheden en kosten werden vooraf goed toegelicht, en achteraf is het verschil voor/na door middel van foto's getoond. De ventilatie...

Goede toelichting bij de werkzaamheden.

Top!

Monteur heeft heel.erg netjes gewerkt en ons voorzien van informatie om weer optimaal gebruik te maken van de wtw installatie

K.B.Ravestein

Goed uitgevoerde werkzaamheden, vriendelijke monteur

H. Lachman

Een uitstekende service van Alpha Ventilatie. Goed en adequaat geholpen.

Klantvriendelijk, Vakkundig

Snelle afhandeling van bestelling
monteur was op tijd en leverde goed werk

afhandeling order en vooral snelheid van handelen

Bert Pikijn

Ervaring met dit bedrijf zijn goed, nette afhandeling van het groot onderhoud aan de mechanische ventilatie.

Nette afwikkeling van de werkzaamheden

Jarno

De wtw unit en de luchtkanalen laten behandelen na gezondsheidsklachten en een algehele muffe lucht in huis. Na controle blijkt dat de luchtkanalen sinds de bouw niet zijn schoongemaakt (15...

Deskundigheid , Voor en na foto’s van de werkzaamheden.