1951 beoordelingen

Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

1951 Reviews

Chris

Nette monteur en goede reiniging. Duidelijke uitleg.

Duidelijke informatie over ventilatiesysteem en standenschakelaar

Beter afstemmen afspraaktijden, tijd via email week af van de tijd die bekend was bij de planning. Bij vertraging even een belletje naar de klant zodat hij niet zelf contact op hoeft te nemen.

Reactie Alpha Ventilatie:

Goedendag,
Goedendag,
Bedankt voor uw reactie en feedback. We doen ons uiterste best om een zo nauwkeurig mogelijke tijdsindicatie te geven. Echter vanwege verkeer en natuurlijk vlotte verloop van andere werkzaamheden die op dezelfde dag plaatsvinden kan het wel eens voorkomen dat de monteur iets later is.
In dit geval is de monteur vergeten te bellen. Excuus voor het ongemak!
Groeten, Adam van Alpha Ventilatie

Postelmans

Goede afwikkeling van de werkzaamheden

Komt afspraken na

Robert Dorré

Snel en deskundig

Monteur droeg geen mondkapje.

Leon Bakx

Goede ervaring, nette vriendelijke monteur. Echter had het wat netter achter gelaten kunnen worden in mijn ogen.
En de prijs is hoog voor de tijd dat ze bezig zijn met de onderhouds werkzaamheden

Doen netjes hun werk

Na de werkzaamheden iets netter opruimen

Wilco van den Berg

Super fijne service.

Helder en duidelijk

Voor nu geen.

J. Homan

Er is bij mij een nieuwe mechanische ventilatie geplaatst en de afvoerbuizen zijn gereinigd en gedesinfecteerd.

Zeer vriendelijke en kundige monteurs. Gaven goede tips.

Nee, ging echt prima.

Anoniem.

Slecht

Geven aan dat ze de volgende dag kunnen komen om 11 uur, vervolgens bellen ze dat ze pas 2 weken later tijd hebben i.v.m. voorrij kosten..

Meld geen informatie die je niet waar kan maken.

Jos Pieterse

Eerste ervaring is positief. Afspraak werd later dan gepland maar hierover keurig opt tijd geïnformeerd. Goede uitleg van alle werkzaamheden die uitgevoerd werden en advies t.a.v. de technische... Eerste ervaring is positief. Afspraak werd later dan gepland maar hierover keurig opt tijd geïnformeerd. Goede uitleg van alle werkzaamheden die uitgevoerd werden en advies t.a.v. de technische staat van de installatie. Tevreden

Tijdig informeren als tijdstip van de afspraak anders wordt. Goede toelichting en advies over installatie.

Niet van toepassing

E. ter Voort

Uitstekend: op tijd en keurig gewerkt.

klantvriendelijkheid, duidelijke tekst en uitleg over de werkzaamheden en werking van nieuwe apparaat.
Duidelijke informatie op website.
Snelle reactie op verzoek tot afspraak.

Geen: ga zo door.

Van der Ham

Super, vriendelijke monteur met de juiste adviezen.

Laat goed zien wat hij doet dmv foto's.

Vooral zo doorgaan.