Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Walter

Het reinigen en het vervangen van het ventilatiesysteem is zeer vakkundig uitgevoerd.

Leggen alles heel goed uit, werken netjes

Anneke

Goede ervaring met dit bedrijf, was de eerste keer sinds onze woning is gebouwd 8 jaar geleden en daarom gekozen voor groot onderhoud op de 2 afzuiginstallaties. De monteur heeft na de... Goede ervaring met dit bedrijf, was de eerste keer sinds onze woning is gebouwd 8 jaar geleden en daarom gekozen voor groot onderhoud op de 2 afzuiginstallaties. De monteur heeft na de werkzaamheden de foto’s van voor en na de reiniging gemaild, 18 stuks, waarop je duidelijk kunt zien wat er in de kanalen zat. Volgens hem viel het erg mee na 8 jaar. Advies is elke 2 jaar reinigingsbeurt en elke 4 jaar groot onderhoud.

Duidelijke website, omschrijving van de werkzaamheden, bevestiging per mail, voor de komst van de monteur nogmaals een mail met punten waar je aan moet denken. Monteur werkte netjes en snel. Duidelijke website, omschrijving van de werkzaamheden, bevestiging per mail, voor de komst van de monteur nogmaals een mail met punten waar je aan moet denken. Monteur werkte netjes en snel.
Voor ons een reden om volgende keer weer Alpha Installaties te laten komen.

Goede dienstverlening

Herman Venneman

Top ervaring

Goede uitleg
Mooi resultaat
En vriendelijk

Prima zo gewoon op deze manier

Wil Verbruggen

Super bedrijf snelle service

Snelle service

Mathijs Brink

Aardige jongens, helaas werkzaamheden waren slordig/ advies achteraf gevalletje jammer

Afspraak is afspraak

Gelijk bij binnenkomst starten met bijverkoop (dit had bij de foto’s al opgemerkt kunnen worden, moest een extra bocht gemonteerd worden a 50 euro). Daarnaast de ventielen waren volgens de monteurs... Gelijk bij binnenkomst starten met bijverkoop (dit had bij de foto’s al opgemerkt kunnen worden, moest een extra bocht gemonteerd worden a 50 euro). Daarnaast de ventielen waren volgens de monteurs een aanvoer ventiel, dus we konden deze bij hun bijkopen. Echter nadat we de specs lieten zien was het toch goed. Kortom focus op bijverkopen. Opruimen werkzaamheden … vieze vingers op de muur/ advies over valse lucht, op aanraden van de monteurs iets besteld echter het advies was verkeerd. Hierdoor bestelde artikel overbodig. Kortom we zijn niet erg tevreden, veel verbeterpunten naar ons inzien.

Sandra

Goede en snelle service. Duidelijke uitleg. Netjes gewerkt.

Snel en online afspraak maken.

Ton

Alles is vlot en zeer correct verlopen

Deskundigheid, snelheid van reageren, d.m.v. foto's duidelijk zichtbaar maken van uitgevoerde werkzaamheden

n.v.t.

Twan

Heel goede ervaring met dit bedrijf.

Goede uitleg bij elk onderdeel van de installatie en het onderhoud. Ik heb medewerker Kaan op mijn locatie gehad. Hele fijne en deskundige medewerker.

Geen. Prima afwikkeling.

Dave

Ventilatiekanalen zijn gereinigd en MV is vervangen. Dit alles na een goed pre-sales gesprek.

Goede pre-sales
Goede planning waar ook aan voldaan is.
Duidelijke website, met stap voor stap uitleg van proces.
Prettige monteur die goed werk aflevert.
Duidelijk rapport.

Wellicht aanbieden van zwarte ventielen naast de witte ventielen.

Michel Hebels

Goede service en meedenkende monteurs

Monteur ter plekke leverde goede service en dacht goed mee wat voor onze situatie het beste was