1951 beoordelingen

Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

1951 Reviews

Adil

Zeer onprofessionele partij met valse beloftes

Jongeman was vriendelijk

Luisteren naar de klant, het probleem proberen op te lossen, bij een ontevreden resultaat ander monteur sturen, niet schuld afschuiven zonder na te checken, klant gevoel geven dat hij koning is.

Reactie Alpha Ventilatie:

Beste Adil,
Bedankt voor je feedback en reactie.
Beste Adil,
Bedankt voor je feedback en reactie.
Onze monteur heeft op locatie aangegeven waar het probleem met de slechte afzuiging lag, namelijk het inwendige kanaalwerk. Wij leggen geen (vaste) ventilatiekanalen aan in renovatie en voeren ook geen reparaties uit aan bestaande kanaalwerk in een woning. Om deze reden konden we je ook niet verder ondersteunen. We hebben van je begrepen dat het inmiddels opgelost is door een collega-bedrijf.
Groeten,
Adam van Alpha Ventilatie

Jorien matser

Deskundig en vriendelijk

Goede communicatie

Niets

René

Gouden goed contact als het iets later wordt dan afgesproken.

Werken goed en netjes, en snel.

Ik zou het niet weten, ik ben tevreden

Mijnders

De vervanging van de mechanische ventilatie en het schoonmaken van de kanalen is vlot uitgevoerd.

De jongeman die de werkzaamheden uitvoerde, was deskundig, beleefd en duidelijk. Het eindresultaat ziet er goed uit. Als hij representatief is voor de gemiddelde werknemer van Alpha Ventilatie, dan... De jongeman die de werkzaamheden uitvoerde, was deskundig, beleefd en duidelijk. Het eindresultaat ziet er goed uit. Als hij representatief is voor de gemiddelde werknemer van Alpha Ventilatie, dan is het een geweldig bedrijf.

Ontmoedig een 60-urige werkweek. Sommige werknemers moeten tegen zichzelf beschermd worden.

W.A.J. van der Maas

Gewoon top. Terzake, deskundig, vlot, duidelijk.

Afspraken nakomen, duidelijk in de communicatie, klant vriendelijk.

Geen!

J rigter

Prima ervaring

Snelle service en goed uitgelegd

P. Jansen

Super tevreden met de installatie van een nieuwe WTW door Alpha Ventilatie. De twee werknemers waren erg aardig, werkten hard en supernetjes. Alles werd goed uitgelegd en alles netjes opgeruimd bij... Super tevreden met de installatie van een nieuwe WTW door Alpha Ventilatie. De twee werknemers waren erg aardig, werkten hard en supernetjes. Alles werd goed uitgelegd en alles netjes opgeruimd bij vertrek.

Goede communicatie, vriendelijk en netjes werken

Geen verbeterpunten

Truusje Klerks

Fantastische goede service.
Alles weer helemaal perfect gereinigd.

Deze man die bij ons de ventilatie heeft gereinigd.

Alleen bedankt ?

Maijenburg

Vriendelijke monteur. Keurig op tijd.

Deskundig.

Jammer dat het afvoerpunt in keuken niet wordt gedaan omdat er 'een flexibele slag aan zit'! Terwijl dat juist de meest vieze afvoer is. Nu zijn slechts 2 kanalen schoon.

Reactie Alpha Ventilatie:

Goedendag,
Goedendag,
Dank voor uw feedback. Het gaat hierbij om de afzuigkap in de keuken. In sommige (vaak oudere) woningen is de mechanische ventilatie ook op het kanaal van de afzuigkap aangesloten. Dit is niet de bedoeling, aangezien er "vet" wordt afgezogen met een afzuigkap. Wij zijn helaas niet gespecialiseerd in het reinigen van "vetkanalen".

Patricia Martens

Zeer tevreden goede uitleg over het systeem. Erg vriendelijke man.

Goede kennis van systeem