Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Prima bedrijf: vriendelijke mensen, zeer beleefd aan de telefoon, denken met je mee, snelle levering en deskundige monteurs.

Vriendelijk, beleefd en deskundig

Esther den Uijl

Nette snelle service

Keurige man goede uitleg

Jammer dat de factuur en dan de foto s onder elkaar staan ik wilde alleen de factuur uitprinten nu heb ik al die foto er ook bij beetje zonde van me inkt

G. Smit

Prima vakmensen hebben de unit ge-installeerd zoals was toegezegd.

Vlot en net werk geleverd en een goede toelichting.

Zou ik niet kunnen bedenken.

Appartement Poldertocht 66 t m 100 Leiderdorp

Onze ervaring met Alpha Ventilatie hebben wij als prettig ervaren.

Snelle reactie op onze mail.

Alma

Eerlijk advies, werkzaamheden in overleg en snel en vakkundig uitgevoerd.
Eerlijk advies, werkzaamheden in overleg en snel en vakkundig uitgevoerd.
Ik woon al 5 jaar in dit huis en het systeem is al eerder een keer gereinigd. Nu is de hele unit vervangen (Vervangen & reinigen Itho pakket) en voor het eerst begrijp ik waarom het er zit. Voorheen leek het weinig effect te hebben maar nu tijdens het koken sloeg het systeem aan om op een hoger niveau te ventileren (door vochtdetectie). Ik heb dit nog nooit eerder zo ervaren. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.

Afspraak stond voor 10:00-12:00, is vervolgens verplaatst naar 8:00-10:00 terwijl de monteur pas na 10:30 uur arriveerde. Dit heeft me heel erg geïrriteerd omdat ik in de ochtend mijn zoon niet naar... Afspraak stond voor 10:00-12:00, is vervolgens verplaatst naar 8:00-10:00 terwijl de monteur pas na 10:30 uur arriveerde. Dit heeft me heel erg geïrriteerd omdat ik in de ochtend mijn zoon niet naar de opvang "durfde" te brengen omdat ik thuis moest zijn voor de afspraak. Thuiswerken met kind is niet ideaal.

anoniem

Het is natuurlijk nog te vroeg om vast te stellen dat het klimaat in huis is verbeterd maar de monteur was zeer professioneel en vriendelijk.

Hij legde alles zeer goed uit en gaf zinvolle tips.

Alpha ingeschakeld op de kanalen van o ns ventilatiesysteem schoon te maken.

Monteur nam de tijd om alles uit te leggen en uit te voeren.

Jammer dat je op de dag zelf, na bellen pas hoort sat de afspraak verzet is naar de middag.

anoniem

Positief

communicatie

Willem van Dis

Correct en snel

Uitleg wat gedaan gaat worden en wat het werd (met fotos)

was wat communicatie ruis over de foto's van systeem die al gestuurd waren

Makkelijk om een afspraak te maken, goede informatievoorziening en vriendelijke medewerkers. Afspraak kon op korte termijn gemaakt worden.

Snel, vriendelijk en professioneel.