Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Atti

Makkelijk te regelen via website. Vriendelijke monteur, werkt netjes. Bijzonder was wel dat ik keurig had opgegeven dat er 2 afzuigpunten waren en dat er een systeem geplaatst wordt dat bedoeld is... Makkelijk te regelen via website. Vriendelijke monteur, werkt netjes. Bijzonder was wel dat ik keurig had opgegeven dat er 2 afzuigpunten waren en dat er een systeem geplaatst wordt dat bedoeld is voor 4 afzuigpunten. Systeem gaf onaangenaam veel geluid op hoogste stand, waarvan monteur zei dat dat normaal was. Nadat ik aangaf dat ik dat onacceptabel vind, ging hij op onderzoek en bleek er een oorzaak te zijn die te verhelpen was.

Makkelijk, vriendelijk, netjes.

Betere voorbereiding, lees de informatie die ik op jullie verzoek gegeven heb.

Snelheid

Ankie Groothuijzen

Heel goed.

Deskundige en vriendelijke monteur, die graag aan ons uitlegde hoe het systeem werkt. Hij heeft erg netjes gewerkt.

Geen.

Goed team, werken snel en ruimen netjes alles op. Nieuwe installatie doet het super.

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

Eerste drie afspraken waren verplaatst door ziekte van monteurs op het laatste moment.

Jaap

Prima service, advies en deskundige aanpak

Goede communicatie!

Afspraak zou eerst verzet worden, maar kon toch gelukkig doorgaan. Graag gemaakte afspraken nakomen!

Goed geholpen

Top

Vriendelijke personeel en nette afhandeling

E.Roza

Goede ervaring.

technisch goed uitgevoerd.

Keurig werk

Alle bereidheid om vragen te beantwoorden

Administratief soms wat rommelig; 2x zelfde afspraak, verkeerde informatie. Monteur zeer klantvriendelijk

Heyne

Uw medewerker Kenan is zeer vriendelijk. keurig voorgesteld. Zijn werkzaamheden heeft hij netjes uitgevoerd. Wij kregen uitvoerig uitleg over onze vragen. Heel veel nieuws, die wij vanaf de bouw... Uw medewerker Kenan is zeer vriendelijk. keurig voorgesteld. Zijn werkzaamheden heeft hij netjes uitgevoerd. Wij kregen uitvoerig uitleg over onze vragen. Heel veel nieuws, die wij vanaf de bouw NIET hebben ontvangen.

veel kennis van zaken en overdracht informatie

nog te weinig ervaring