Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Bas Aalders

Snelle terugkoppeling en snelle levering.

De monteur belde of hij iets eerder kon komen, dit was mooi meegenomen en dus geen probleem.
Vriendelijke en vrolijke monteur met verstand van het product heeft. Duidelijke uitleg en netjes afgewerkt/opgeruimd.
Echt top!!!

Keurig gebeld, om de afspraak iets later te zetten, heel netjes gewerkt, kortom heel tevreden.

even zeggen, dat er ook troep kan liggen in de keuken (kast), wij hebben een plank voor het filterpunt , dus die is schoon gemaakt vanuit het toilet, er lag veel stof in de keukenkast, maar ja waarschijnlijk was het filter er af

Mathieu van grinsven

Top service! Hele aardige, fatsoenlijke & vakbekwame monteur!

Mark

Zeer vriendelijke monteur, werkt netjes. Goede uitleg. Niets te klagen eigenlijk.

Ilona

Het werk is netjes en goed uitgevoerd, we zijn zeer tevreden

Hennie Kulik

Zeer netjes geholpen

nee

nee alles was naar wens

Smokey

Alpha heeft alles netjes geregeld en de prijs is zeer scherp. Afspraken worden perfect nageleefd.

Snel geregeld, zeer netjes gewerkt en uitermate vriendelijke monteur.

Bij aanname van de klus foto's eisen, daar de monteur bij ons toch een kleine verrassing tegen kwam.

Netjes en correct

gedetailleerde informatie

K.Bhaggoe

Ik moest mijn wtw unit vervangen en werd goed geholpen met het kiezen van de juiste unit.
De monteurs kwamen en alles verliep heel soepel. Goede prijs en kwaliteit verhouding.

Ayrim

Fijne ervaring, duidelijke communicatie top monteurs!!
Doet wat het beloofd!!

Duidelijke communicatie , werkzaamheden komen overeen met informatie op de website ..
Fijne monteurs

Er is niet gevraagd naar de merk van mijn wtw installatie ,waardoor ik niet meer informatie kon inwinnen over de filters gemiste kans ..
Ik had graag andere filters willen overnemen ( was er bereid om meer voor te betalen)