Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

John van Minnen

We zijn geholpen. Achteraf blijkt dat de nieuwe ventilator weer niet goed afgesteld is. Bij de eerste installatie werkte er maar 1 stand. De sensor deed het niet als je onder de douche staat,... We zijn geholpen. Achteraf blijkt dat de nieuwe ventilator weer niet goed afgesteld is. Bij de eerste installatie werkte er maar 1 stand. De sensor deed het niet als je onder de douche staat, ventilator slaat niet automatisch aan naar stand 3. Bij de tweede afspraak om alles goed af te stellen blijkt later dat de standen 2 en 3 hetzelfde zijn, geen verschil in zuigkracht en geluid. Ook nu slaat de ventilator als je onder de douche staat nog steeds niet aan (automatisch stand 3).

Graag de problemen met de ventilator oplossen.

Staete Royale

Uw adviseur Michiel is nadat de 1e afspraak is mislukt bij ons langs geweest voor een inventarisatie over onderhoud bij onze VvE. Nu zijn wij in afwachting van een offerte.

Prima mondelinge informatie

Zullen wij beoordelen na ontvangst van de offerte

Matthias

In algemeen goed, jammer dat jullie geen regenhoed plaatsen en dat we deze informatie alleen kregen bij installatie. Nu is de badkamerventilatie (nog) niet bruikbaar en moeten we nog snel een... In algemeen goed, jammer dat jullie geen regenhoed plaatsen en dat we deze informatie alleen kregen bij installatie. Nu is de badkamerventilatie (nog) niet bruikbaar en moeten we nog snel een dakwerker zoeken.

Goede vakmannen die vakkundig en net werk hebben geleverd en dachten in oplossingen. Ook duidelijke en vriendelijke communicatie met de vakmannen.

Bij advies, duidelijk aangeven dat jullie zelf geen regenhoeden plaatsen en nog beter: samenwerken met een erkend bedrijf hiervoor.

Schroten

Goede en vlotte uitvoering van de installatie. Goede social skills van de monteurs. Alleen jammer dat er kleine schade optrad, was door monteurs ontdekt en gemeld, maar ik wacht nog een reactie van... Goede en vlotte uitvoering van de installatie. Goede social skills van de monteurs. Alleen jammer dat er kleine schade optrad, was door monteurs ontdekt en gemeld, maar ik wacht nog een reactie van de storingsdienst.

Deskundig, netjes en met aandacht voor de klant.

Response op storingsmelding.

Maas

Prima, medewerker denkt goed mee in het oplossen van problemen met het totale ventilatiesysteem.

Goede deskundige monteur.

Reminder email sturen over 2 jaar als er weer onderhoud nodig is.

Communicatie en meedenken

Nee

Boi

Zeer professioneel en prettig en meedenkend

Goede en snelle communicatie

zou het niet weten!

Wessel

Nette gasten weten wat ze doen

Vakkennis en eerlijkheid

Niet nodig hele afspraak was top

Danique

Heel goed

Nette vriendelijke monteur

M.Gielen

De montuur wou de (ventilatie box) schoon maken met een doekje maar de (box)was volgens hem te vuil en heeft er niets mee gedaan en de nieuwe ventilatie motor er zo weer terug geplaats. Vind dit... De montuur wou de (ventilatie box) schoon maken met een doekje maar de (box)was volgens hem te vuil en heeft er niets mee gedaan en de nieuwe ventilatie motor er zo weer terug geplaats. Vind dit niet netjes. Graag U reactie.

Voor de rest goed werk afgeleverd

meer inzet