Deskundigheid
9.5/10
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Vakkundig en netjes het systeem gereinigd

Laurens de Keijzer

Een geweldig bedrijf wat doet wat afgesproken is en voert alles perfect uit. Endat alles tegen een redelijke prijs. Het is fijn weer een keer een dergelijke ervaring te hebben. Ook een goede...

Komen gemaakte afspraken na.
Voeren de werkzaamheden deskundig en vakbekwaam uit.
Vriendelijke netwerkende monteur.
Vragen en redelijke prijs

Het zal moeilijk zijn dit hoge niveau te handhaven van mijn kant wens ik ze daar heel veel succes mee.

Emine Cakar

Alles is heel vlot gelopen, ben gied geholpen. Heel netjes gewerk, hele vriendelijke monteur. Zeker een aanrader.

Top bedrijf, heel vriendelijk en vlot afspraak gemaakt.
Hele vriendelijke monteur die zijn werk heel professioneel heeft uitgevoerd.

Marianne Jager

Ondanks dat ikzelf te vroeg een afspraak maakte voor een servicebeurt, kon het toch via het servicecontract verrekend worden, top!

Stefanie

Super positiv , friendly and professional!

N. Oosthoek

WTW-installatie vervangen en schoonmaak kanalen. 2 medewerkers werkten in teamverband flink door en lieten de zaak schoon en netjes achter.

Makkelijk op korte termijn een datum af te spreken

Heb ik niet

Bob Arendshorst

Een uur te laat,maar daarna prima werk geleverd

Werkt net jes en schoon

Laat fff weten als je de afgesproken tijd niet haalt

Bas Aalders

Snelle terugkoppeling en snelle levering.

De monteur belde of hij iets eerder kon komen, dit was mooi meegenomen en dus geen probleem.
Vriendelijke en vrolijke monteur met verstand van het product heeft. Duidelijke uitleg en netjes afgewerkt/opgeruimd.
Echt top!!!

Keurig gebeld, om de afspraak iets later te zetten, heel netjes gewerkt, kortom heel tevreden.

even zeggen, dat er ook troep kan liggen in de keuken (kast), wij hebben een plank voor het filterpunt , dus die is schoon gemaakt vanuit het toilet, er lag veel stof in de keukenkast, maar ja waarschijnlijk was het filter er af

Mathieu van grinsven

Top service! Hele aardige, fatsoenlijke & vakbekwame monteur!