Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Jaspers

Alles verliep soepel en tot volste tevredenheid dankzij de ervaren monteur, Kenan

alles volgens afspraak, prima service en goede uitleg door de monteur Kenan

bij problemen geen tussenpersoon inschakelen vanuit kantoor maar meteen contact met de monteur leggen

Dick de Goede (ook namens Inge Welbergen)

Prima service, vriendelijke monteur en goede uitleg, ook vlot geïnstalleerd :-)

Communicatie en goed werk afgeleverd

Niks op aan te merken :-)

Leenen

Super snelle reactie en afspraak blijkt afspraak.

Vriendelijk en klantgericht

Vriendelijke monteur

Alles prima verlooen

Tot nu toe niets

Tom

Verborgen en onredelijk hoge kosten

Nergens op de website staat dat "een offerte aanmaken" inhoud dat er een "berekening gedaan wordt voor de ventilatiebehoefte" (iets waar ik niet naar op zoek was) en dat je hiervoor 250 euro (!) met... Nergens op de website staat dat "een offerte aanmaken" inhoud dat er een "berekening gedaan wordt voor de ventilatiebehoefte" (iets waar ik niet naar op zoek was) en dat je hiervoor 250 euro (!) met neertellen. Ook als je besluit de offerte niet te accepteren.

Ze bienden dus een service aan die ik niet gevraagd heb en vragen daar bijzonder hoge kosten voor die je "terug krijgt na acceptatie van de offerte".

Reactie Alpha Ventilatie:

Beste Tom,
Beste Tom,
Allereerst bedankt voor je reactie en jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de geleverde service. Onze dienst is duidelijk en transparant beschreven op onze website. Zie: https://alphaventilatie.nl/wtw-unit/aanleggen. Hier staat vermeld dat het gaat om een ventilatieplan + aanlegadvies. Verder kun je de specificaties ook bekijken via: "wat zit er in het advies". Helaas kon ik op je naam (achternaam) geen klantgegevens vinden. Graag komen we in contact met je om een passende oplossing te bieden. Je kunt ons mailen: klantenservice@alphaventilatie.nl. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Groeten,
Adam van Alpha Ventilatie.

Goudzwaard Vidar

Vakkundig

M.'t Hart

Vriendelijk, deskundig

voldoende uitleg en advies, werk compleet ingevuld

van de Ven

Zeer goed

Bereidwilligheid en advies en monteur geeft duidelijk en vriendelijk een goede uitleg