Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

P.Ligtelijn

De service was prima. Voldoende aandacht om het probleem op te lossen

Snelle afspraak. Netjes werken

Excellent

Direct clear communication

Niets

Simone van Otichem

Zeer bekwame en professionele monteur! Hij heeft alles goed schoongemaakt en heeft uitgelegd hoe het onderhoud moet worden gedaan. Ook zijn er voor en na foto's genomen en het verschil was... Zeer bekwame en professionele monteur! Hij heeft alles goed schoongemaakt en heeft uitgelegd hoe het onderhoud moet worden gedaan. Ook zijn er voor en na foto's genomen en het verschil was verbluffend.

Vriendelijk en professioneel

Het was uitstekend

Dórothé Brinkman

Wij zijn erg tevreden en over 2 jaar weer klein onderhoud

Monteur werkt rustig en netjes en beantwoord de vragen ook rustig

Ik zou het niet weten

Wisselende ervaring. Kundig. Goede adviezen. Duidelijke communicatie. Alleen vies achtergelaten. Overal vlekken, moeilijk schoon te maken. Trap vies. Handdoek gebruikt om iets te reinigen! Zonder... Wisselende ervaring. Kundig. Goede adviezen. Duidelijke communicatie. Alleen vies achtergelaten. Overal vlekken, moeilijk schoon te maken. Trap vies. Handdoek gebruikt om iets te reinigen! Zonder te vragen

Zie boven

De boel minder vies achterlaten.

Andras

Doen wat ze beloven

Misschien stofzuigen achteraf, maar dat was voor mij geen issue

j. hoeijmans

snelle reactie en service

nu geen

Piet Herders 1624NM 20

Zeer goede ervaring met de laatste grote onderhoudsbeurt. Ook de telefonische contacten verlopen zeer prettig.

Goede en nette monteur, die erg behulpzaam is. Goed en snel kontakt met de klantenservice.

Alleen de kosten voor het desinfekteren van de kanalen 4 stuks een klein beetje spuiten en zo,n Euro 55 is wel heel erg veel geld. Misschien daar is op letten, Dit zou volgens mij standaard in het... Alleen de kosten voor het desinfekteren van de kanalen 4 stuks een klein beetje spuiten en zo,n Euro 55 is wel heel erg veel geld. Misschien daar is op letten, Dit zou volgens mij standaard in het groot onderhoudpakket moeten zitten. We heel erg snel verdiend.

L. Aaftink

De aanvraag om een WTW unit (balansventilatie) te vervangen tot het versturen van de offerte verliep vlekkeloos. De installateurs kwamen door de weersomstandigheden bijna 2 uur later dan gepland... De aanvraag om een WTW unit (balansventilatie) te vervangen tot het versturen van de offerte verliep vlekkeloos. De installateurs kwamen door de weersomstandigheden bijna 2 uur later dan gepland maar dat was voor hun geen reden om gehaast en slordig te gaan werken. Alle lof voor de manier van werken (secuur, schoon, klantvriendelijk en voorzover ik dat kan beoordelen ook zeer vakkundig). Ook de informatie over de werking enz. was geweldig.

Zie hierboven

De klant informeren dat men later komt