Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

M.den Boer

2 man sterk. Gaven bij binnenkomst een hond en stelden zich voor. Vertelden meteen na foto’s dat de toevoerkanalen maar eens in de 14-16 jaar hoefden gereinigd te worden. De afzuigkanalen zaten bij... 2 man sterk. Gaven bij binnenkomst een hond en stelden zich voor. Vertelden meteen na foto’s dat de toevoerkanalen maar eens in de 14-16 jaar hoefden gereinigd te worden. De afzuigkanalen zaten bij de prijs inbegrepen. Er werd schoon en netjes gewerkt.

Schoon, eerlijk, snel met 2 man.

Chin

Zeer ontevreden !

dat de monteur op tijd klaar is !

Het opruimen van de rommel die gemaakt is en de ventilatie goed checken alvorens je weg gaat . De monteur deed een check nadat ik hem had gevraagd te doen .Waarschijnlijk wilde hij naar huis want... Het opruimen van de rommel die gemaakt is en de ventilatie goed checken alvorens je weg gaat . De monteur deed een check nadat ik hem had gevraagd te doen .Waarschijnlijk wilde hij naar huis want het was al 16:00 in de middag . Echter bleek die check niet goed of deskundig gedaan te zijn want op de ( 3 standen )schakelaar stond op stand 2 de laagste afzuiging terwijl die op stand 1 hoort te zijn! Hiervan heb ik via e-mail het volgende verstuurd : Verkeerde installatie

Johnny Chin
di 2 jul, 13:22 (4 dagen geleden)
aan storingen@alphaventilatie.nl

Beste heer,
Jullie hebben gisteren een afzuiginstallatie bij ons geplaatst .
Na het checken is mij opgevallen dat stand 2 de laagste is ,normaliter moet dat stand 1 zijn en dan oplopend in zuigkracht 2 …3

Chin
Van Essendijk 144
2497WL Den Haag

Sterker nog : tot op heden heb ik geen ene respons op mijn e-mail gekregen ! Ik vraag me af waarom ik geen antwoord krijg ! ? Jullie kunnen toch een kort bericht naar de klant sturen bv wegens drukte kunnen wij u niet direct helpen of uw storing is goed ontvangen wij zullen u z.s.m helpen enz....

Ben

Goede afspraken en snel geregeld

Goede service

Aardige monteurs en alles netjes afgeleverd en goeie uitleg

A. G-berg

Vakkundig

Geen verbeterpunten. Vriendelijke medewerker; to the point.

Goede ervaring met Alpha Ventilatie! Goede service en uitleg.

Snelle service
Deskundig
Kwaliteit

Pieter van Essen

Zeer slecht

Niet, o ja snel de afspraak gemaakt voor montage, daarna krijg je geen contact meer.

Stuur monteur die weet wat hij doet, deze monteur veroorzaakt kortsluiting en last alles onveilig achter, weet het verschil niet tussen fase en nul, heb na een rooklucht alles opnieuw moeten... Stuur monteur die weet wat hij doet, deze monteur veroorzaakt kortsluiting en last alles onveilig achter, weet het verschil niet tussen fase en nul, heb na een rooklucht alles opnieuw moeten aansluiten ivm wederon sluiting omdat er niet gereageerd wordt op mijn mailtjes, apps en telefonisch onbereikbaar zijn.
Beslist geen aanrader.

J. Hendriks

Een goed bedrijf met ervaren medewerkers.

De medewerker geeft duidelijke uitleg over hoe en waarom.
De uitvoerende werkzaamheden werden zorgvuldig en netjes gedaan.

Als alles goed gedaan is, wat moet je dan verbeteren.
Gewoon TOP!!

J. van der Knaap

Over het algemeen positief, vooral personeel op locatie. Minder positief over de 1e afspraak die volgens ''systeemfout'' niet doorging. Hier kwamen we achter door zelf na anderhalf uur te bellen.... Over het algemeen positief, vooral personeel op locatie. Minder positief over de 1e afspraak die volgens ''systeemfout'' niet doorging. Hier kwamen we achter door zelf na anderhalf uur te bellen. Zelf wel no-show fee rekenen maar geen compensatie/verantwoordelijkheid indien zelf de afspraak, om welke reden dan ook, niet wordt nagekomen.

Vriendelijk en deskundig personeel die een goede uitleg verzorgen

Verantwoordelijkheid nemen indien afspraken niet worden nagekomen.

Piet Grootenboer

Goede afspraken gemmakt en nagekomen

alles prima geregeld

zo door blijven gaan

Uitstekend

Geweldige monteur: vriendelijk, beleefd, luistert goed, zeer kundig, geeft goed advies.

Betaal deze monteur, Glen, het dubbele van wat hij nu verdient. Jullie moeten deze geweldige werknemer behouden, ten koste van alles. Hij is goud waard voor jullie en een echte ambassadeur voor... Betaal deze monteur, Glen, het dubbele van wat hij nu verdient. Jullie moeten deze geweldige werknemer behouden, ten koste van alles. Hij is goud waard voor jullie en een echte ambassadeur voor jullie bedrijf.