Deskundigheid

Installatie van

Reageren

Vooral zo door gaan

A. Klink

Ik ga dit bedrijf niet aanbevelen bij anderen. De offerte wordt opgesteld nav foto's die je toestuurt. Maar op de dag van de afspraak wordt je geconfronteerd met extra kosten vanwege "moeilijk... Ik ga dit bedrijf niet aanbevelen bij anderen. De offerte wordt opgesteld nav foto's die je toestuurt. Maar op de dag van de afspraak wordt je geconfronteerd met extra kosten vanwege "moeilijk bereikbare" werkplek. Kan het werk toch niet worden uitgevoerd dan betaal je voorrijkosten. Dit lijkt op een verkapte manier van geld verdienen.

Bij het aannemen van een opdracht graag meer duidelijkheid over wat je kunt verwachten. Zijn de toegestuurde foto's niet duidelijk? Vraag dan om meer informatie.

Mw.Simson

Ik vond fijn dat hij vooraf belde dat hij onderweg was en was ook op tijd.

Was snel en vakkundig geplaatst.

Tip:
Graag de oude ventilatie box laten zien.

Van heijst

Waardeloos

Sorry niets

Hij zei dat hij er niet bij kon, ruimte zat maar hij wilde geen moeite doen. Ik moest wel betalen van hem. Hij wilde nog pauze voordat hij kwam, zei 15 min dik 30min gewacht op hem. Ruim een uur... Hij zei dat hij er niet bij kon, ruimte zat maar hij wilde geen moeite doen. Ik moest wel betalen van hem. Hij wilde nog pauze voordat hij kwam, zei 15 min dik 30min gewacht op hem. Ruim een uur gewacht en hij deed uiteindelijk niks

F Moors

Prettig en snel

Kundige monteur

Yvonne

Gewoon een goed bedrijf. Vriendelijk, kennis van zaken, duidelijke communicatie. Super!

Goede en snelle communicatie. En goed werk geleverd.

Geen.

Sjoerd Hilarius

Snelle en nette service. Goede voorlichting

Monteur vertelde duidelijk wat hij ging doen en wat se opties voor ons waren. Aardige gozer, ook wat waard. Service is snel. Binnen een week kwamen ze langs. Dat is top!

Prima werk en goede uitleg

Moderne uitvoering

Geen op- of aanmerkingen

Sander Kraak

Goede ervaring! Heel tevreden met de monteur.

Monteur gaf veel handige tips en goede adviezen. Monteur ging goed te werk!

Geen verbeterpunten

J. Van Barneveld

Geweldige service. Super monteur met duidelijk advies. Keurig werk geleverd.
We zijn blij dat we voor Alpha Ventilatie hebben gekozen.

Netjes en vakbekwaam. Super service.

Geen.