Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Esther

Hele aardige monteur. Helaas zijn de werkzaamheden niet goed verlopen waardoor ik lekkage had. Zij waren niet bereid om dit te herstellen. Ik heb ook een klacht ingediend bij de Operatons Manager,... Hele aardige monteur. Helaas zijn de werkzaamheden niet goed verlopen waardoor ik lekkage had. Zij waren niet bereid om dit te herstellen. Ik heb ook een klacht ingediend bij de Operatons Manager, maar nu ruim 4 weken later nog steeds niets gehoord. Wat betreft de lekkage most ik contact opnemen met een loodgieter, dat was het enige wat ze voor mij konden betekenen. Kijk eerst naar een lokale bedrijf zoals Feenstra, zij kunnen bij dit soort situaties direct hulp aanbieden. Ik zou dit bedrijf niet aanbevelen, als er iets is zijn ze niet bereid om te helpen en zijn ze ineens heel arrogant.

Kunnen goed verlopen. Geen service als de klus niet goed is gegaan.

Problemen oplossen

Mitchell

Vriendelijk monteur die wist wat hij aan het doen was

De monteur

Foto die ik had geupload op de website was niet bij de monteur terecht gekomen

Erik

Perfect

Vriendelijke en professionele aanpak

Grote klasse

Helmers

Makkelijk om een afspraak in te plannen, snelle reactie, duidelijke communicatie

Afspraken maken gaat makkelijk, Monteur was op tijd en kundig

Richard

Prettige, nette en kundige monteurs, we zijn zeer tevreden

Brink Flair was nog leverbaar!

Herman Hilkhuijsen

Werkt snel en uitleg over de werkzaamheden en uitleg product uitstekend. Niet schoon achtergelaten. Er werd info gegeven over een gebrek maar geen oplossing gegeven.

Uitleg product en werkzaamheden.

Schoon achtergelaten.
Bij gebrek installatie oplossingen aandragen.

Ad Verdult

Prima uitgevoerd. Foto's geven gelijk duidelijkheid. Mdw. correct en vriendelijk. Helaas en jammer had geen desinfectie bij zich.

Snel met goed gereedschap vakkundig uitgevoerd. Prijs prima.

Voortaan desinfectie meenemen

N.H. Kaman, Flora Bilderbeekstraat 84, 8017 DP Zwolle

Klantvriendelijkheid en deskundigheid goed. Prijs niet correct omdat onze keuken niet is aangesloten op ventilatie (zie gemaakte foto door monteur).

Prettige afhandeling monteur.

We zijn het niet eens met het betalen van de volledige prijs. Onze keuken is niet aangesloten op de ventilatie (zie gemaakte foto monteur). Voor slechts ruim 20 minuten (alleen douche en wc) betalen... We zijn het niet eens met het betalen van de volledige prijs. Onze keuken is niet aangesloten op de ventilatie (zie gemaakte foto monteur). Voor slechts ruim 20 minuten (alleen douche en wc) betalen wij de volledige prijs. Dit vinden wij niet eerlijk.

lve

Top

extra uitleg

Ronald

Goed geholpen

Service monteur weet waar hij moest kijken

Nvt