Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

G van der Velde

Keurige monteur,kan hem van harte aanbevelen.

Netheid en uitleg werking systeem. Zijn zeer tevreden over manier van werken.!!!!

G. Neve

Monteur keurig volgens afgesproken tijd aanwezig. Gelijk een goed gevoel, installatie laten zien. Ging gelijk aan de slag nadat hij had uitgelegd wat hij ging doen. Na installatie ventilatiebox... Monteur keurig volgens afgesproken tijd aanwezig. Gelijk een goed gevoel, installatie laten zien. Ging gelijk aan de slag nadat hij had uitgelegd wat hij ging doen. Na installatie ventilatiebox instructie gehad over installatie. Binnen 1,5 uur helemaal klaar.

Prima monteur, netjes, vriendelijk en alles volgens afspraak. Goede uitleg.

Smits

Eerste klantcontact verloopt zeer prettig met duidelijke uitleg en meteen de planning van het werk. Beide monteurs die het werk hebben uitgevoerd waren zeer vriendelijk en gaven de juiste uitleg en... Eerste klantcontact verloopt zeer prettig met duidelijke uitleg en meteen de planning van het werk. Beide monteurs die het werk hebben uitgevoerd waren zeer vriendelijk en gaven de juiste uitleg en waren flexibel en werkten mee toen het luik op de zolder er uit moest. Daardoor geen uitstel van het werk. De Brink flair 300 werkt prima en heeft een veel betere afzuiging in de badkamer na opnieuw instellen door deze monteurs. Ik kan Alpha van harte aanbevelen.

Vriendelijk, prima monteurs, prettig klantcontact telefonisch, men was er binnen de afgesproken tijdslimiet.

Oostrom

Vakkundig en zorgvuldig werk geleverd.

Verstand van zaken en werk snel uitgevoerd

Korteknie

Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die vandaag door Khaan van Alpha Ventilatie zijn verricht in ons huis. Erg klantvriendelijk, goede communicatie en daarnaast vakkundig gewerkt. Een... Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die vandaag door Khaan van Alpha Ventilatie zijn verricht in ons huis. Erg klantvriendelijk, goede communicatie en daarnaast vakkundig gewerkt. Een aanrader!

2 keer gebeld om netjes te vertellen dat het wat later ging worden

NVT

Pieter

Top service. Net personeel, netjes gewerkt, goed advies en duidelijke uitleg.

Personeel, advies en uitleg.

Marcel

Super service

Vriendelijke, rustige monteur, die weet wat hij doet

Arnold Geytenbeek

Plezierig

ongevraagd advies

Albert-Jan

We zijn uitstekend geholpen. MV vervangen en luchtkanaal schoongemaakt.

Aandacht voor uitgebreid advies en vragen. Prettig persoonlijke benadering.

Kuiper

2x op laatste moment door alpha afspraak afgezegd terwijl wij er 2 vrije dagen voor op moesten nemen en dan krijg je €15 korting (lachertje dus). Zeg je zelf af moet je €75 betalen. Willen snel... 2x op laatste moment door alpha afspraak afgezegd terwijl wij er 2 vrije dagen voor op moesten nemen en dan krijg je €15 korting (lachertje dus). Zeg je zelf af moet je €75 betalen. Willen snel verkopen maar moeten meer denken aan klanten

Monteur was vriendelijk

Zie algemene ervaring

Reactie Alpha Ventilatie:

Goedendag,
Goedendag,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het is inderdaad vervelend om last minute te horen dat een afspraak niet door kan gaan, echter staat gezondheid hoog in het vaandel bij Alpha Ventilatie. Bij gezondheidsklachten bij u of een monteur kunnen wij geen doorgang geven aan afspraak. Nu is het natuurlijk een rare tijd en ook nog eens de tijd van het jaar waarin dit vaker voor kan komen. Helaas hebben we nu tweemaal de pech gehad. Ten slotte klopt het niet dat u € 75 hoeft te betalen. De Annuleringsfee geldt enkel wanneer u zelf de afspraak te laat afzegt en de monteur inmiddels onderweg is. Daarnaast worden deze kosten tijdens de pandemie niet in rekening gebracht (bij ziekte) . Groeten, Adam van Alpha Ventilatie