Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Yuri

Uitstekend

Deskundig advies, snelle afhandeling, geen onzin.

Anoniem, Huizen

Prima ervaring. Goede communicatie, keurig afspraken nagekomen en netjes gewerkt

Communicatie, netjes gewerkt (incl schoonmaken)

John

Monteur komt op afgesproken tijdstip, werkt netjes en snel foto's voor en na werkzaamheden, ik ben zeer tevreden!

werkt netjes en is vriendelijk.

Van Oort

Afspraak gemaakt voor onze woning en nieuw luchtverversing systeem. De medewerker herkende gelijk onze huidige foute installatie. Gekeken naar andere optie. Helaas na uitgebreid meten en contact met... Afspraak gemaakt voor onze woning en nieuw luchtverversing systeem. De medewerker herkende gelijk onze huidige foute installatie. Gekeken naar andere optie. Helaas na uitgebreid meten en contact met collega’s bleek het nieuwe systeem niet geplaatst te kunnen worden. Ik zal binnenkort nogmaals contact opnemen en de oude maten van ons oude systeem door geven. Hoop op n goed resultaat.

De directe herkenning van ons huidige systeem en de problematiek, vriendelijkheid

Alexander Zahariev

Top service!

Goede tips en vriendelijkheid!!

Geen. Alles was top!

Z.Meijer ten Hoeve

Ik heb nog weinig ervaring want er is alleen gekeken of en hoe de werkzaamheden uitgevoerd kunnen worden.

Goede aandacht voor mijn vragen

Er moet nog gewerkt worden

Klantvriendelijk, kwaliteit werk uitstekend

Snoek

Super service

Goede uitleg

Jullie e-mail werkt niet, bellen gaat prima.

Moeizame planning, door de ziekte van een medewerker werden wij simpelweg een maand naar achteren gepland. Dit werd op een vrij botte manier gewoon zo gemeld.

de service van de monteur was prima, inclusief uitleg.

Zie eerdere opmerking. Ook liep de monteur met vieze schoenen door het huis. Dit bleek ook later uit de schoenafdrukken van de monteur op onze weegschaal...

W.R. Dijkstra

Vriendelijke servicemonteur

Wij hebben niets aangeschaft, alleen onderhoud.