Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Ayrim

Fijne ervaring, duidelijke communicatie top monteurs!!
Doet wat het beloofd!!

Duidelijke communicatie , werkzaamheden komen overeen met informatie op de website ..
Fijne monteurs

Er is niet gevraagd naar de merk van mijn wtw installatie ,waardoor ik niet meer informatie kon inwinnen over de filters gemiste kans ..
Ik had graag andere filters willen overnemen ( was er bereid om meer voor te betalen)

Super. De monteur belde keurig op dat hij iets later was maar bleek uiteindelijk maar 5 minuten later dan afgesproken te zijn. Hij legde duidelijk uit wat hij ging doen en liet de foto's voor en na... Super. De monteur belde keurig op dat hij iets later was maar bleek uiteindelijk maar 5 minuten later dan afgesproken te zijn. Hij legde duidelijk uit wat hij ging doen en liet de foto's voor en na zien.

Wat ze op de website zeggen te doen,doen ze ook.

Geen.

Ellen Nijland

Goede service en snelle reacties

Top monteur!

Echtermeijer

Hij was vriendelijk en netjes

Goede uitleg en heel relax

Nee ga zo door

Leest van

Beleefde monteur, die zijn werk goed heeft gedaan. En antwoord wist op mijn vragen.

Niet van toepassing

Deze was primaNiet

Henk van Dijk

De Monteur Melle, gaf ons goede informatie en dacht mee over de benodigde instellingen in onze woning. Ook heeft hij alles keurig opgeruimd.

Ook tijdens telefonisch contact met het bedrijf kreeg ik goede informatie waarbij de medewerker mij attendeerde op een aanbieding die een stuk voordeliger was voor mij. Top gedaan

Ton

Gisteren een zeer nette medewerker over de vloer gehad. De werkzaamheden en kosten werden vooraf goed toegelicht, en achteraf is het verschil voor/na door middel van foto's getoond. De ventilatie... Gisteren een zeer nette medewerker over de vloer gehad. De werkzaamheden en kosten werden vooraf goed toegelicht, en achteraf is het verschil voor/na door middel van foto's getoond. De ventilatie werkt weer super.

Goede toelichting bij de werkzaamheden.

Top!

Monteur heeft heel.erg netjes gewerkt en ons voorzien van informatie om weer optimaal gebruik te maken van de wtw installatie

K.B.Ravestein

Goed uitgevoerde werkzaamheden, vriendelijke monteur

H. Lachman

Een uitstekende service van Alpha Ventilatie. Goed en adequaat geholpen.

Klantvriendelijk, Vakkundig