Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

nvt

Goede snelle uitvoering van het project

Vakkundige aanpak met aardige monteurs

net

Peter

Professionele organisatie die weet waar ze mee bezig zijn.

Vriendelijke monteurs met goede vakkennis.

Weet zo snel niets te bedenken.

J.F. Welten

Deskundig en vriendelijk

totale ervaring was positief

José

Fijn bedrijf, goede communicatie en snelle levering

zie boven

Ron ten Brummelaar

Dank u vervangen mechanische ventilatie was snel snel geregeld

Snel en goed

Zijn er niet

Goede en duidelijke communicatie, netjes en vlot gewerkt

Klantvriendelijkheid en deskundigheid

Blijf zo doorgaan

R. Hoogewoud

Goede en prettige service afspraak gemaakt en conform afspraak uitgevoerd.

Prettige en goede uitvoering van de werkzaamheden.

Zou ik zo niet weten

Stef

Erg goed.

Vriendelijkheid.

Sloot

Vorige week contact opgenomen, deze week al geplaatst. Vlotte service. Er was alleen iets misgegaan bij de planning waardoor ze niet in de ochtend (tussen 8 en 10 uur), maar in de middag kwamen.

Keurige mannen. Duidelijk in hun communicatie, goed uitleg over alles en hebben alles weer netjes opgeruimd. Zelfs de stofzuiger gevraagd en handen gewassen.

Bij de planning was echt iets goed misgegaan waar ik wel van baalde. Ik zat om 8 uur klaar, geregeld dat ik thuis kon werken, etc. En dan komen ze pas om 13.20 uur. Heb nu afspraken moeten verzetten... Bij de planning was echt iets goed misgegaan waar ik wel van baalde. Ik zat om 8 uur klaar, geregeld dat ik thuis kon werken, etc. En dan komen ze pas om 13.20 uur. Heb nu afspraken moeten verzetten om het alsnog door te kunnen laten gaan.

Richard

Ze kwamen 1.5 uur later dan gepland , hadden in de eerste instantie ook de verkeerde ventilatiebox meegebracht maar uiteindelijk door de juiste ventilatiebox opgehaald te hebben vakkundig en netjes... Ze kwamen 1.5 uur later dan gepland , hadden in de eerste instantie ook de verkeerde ventilatiebox meegebracht maar uiteindelijk door de juiste ventilatiebox opgehaald te hebben vakkundig en netjes werk geleverd

Snel vakkundig en goede uitleg over ventilatie etc

Tip zou kunnen zijn dat de stof delen die uit het ventilatiekanalen komen overal komen te liggen en dan in grote lijnen schoongemaakt worden , nu bleef alles liggen