Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

C. Baak

Goede service!

Werd goed geinformeerd, vriendelijk te woord gestaan, snel en grondig werk geleverd.

Privania

Helemaal top

Kennis van de ventilatie

geen TOP

C van Leeuwen

Prima monteur en goede communicatie.

Werkt snel en secuur.

Martin Klouwer

Keurig geholpen door jonge man. Erg vriendelijk

Vriendelijk, verstand van zaken en gaf goede uitleg

NVT

De Langen

Zeer vakkundige installatie.

Op tijd volgens afspraak en zeer ervaren werknemer

Hein Martens

Vriendelijke monteur, die zijn werkzaamheden goed heeft uitgelegd.

Vriendelijke monteur, goede uitleg van het ventilatiesysteem.

geen verbeterpunten.

Klant

Snel, goed en weten wat ze doen!

Scherpe prijs, werken netjes en laten de boel netjes achter

Margreet

Fijn bedrijf, goede communicatie en vriendelijk en deskundig personeel

Goed advies bij aanschaf en periodiek onderhoud inplannen gaat eenvoudig online.

R

Snel en goed mijn ventilatie vervangen

Snel

Op alle e-mails reageren

Amin Fategh

Na een paar afzeggingen prima opgelost met een korting. Delano, de engineer was oprecht geïnteresseerd en heeft het goed gedaan. Hij had niet veel ervaring met onze buva installatie maar na een paar... Na een paar afzeggingen prima opgelost met een korting. Delano, de engineer was oprecht geïnteresseerd en heeft het goed gedaan. Hij had niet veel ervaring met onze buva installatie maar na een paar keer vragen aan de hoofdmonteur heeft hij het prima gedaan. De hoofdmonteur mag wel wat vriendelijker zijn naar z'n collega's overigens. Die jongens weten misschien nog niet zoveel door gebrek aan ervaring maar ze doen wel hun best en zijn oprecht geïnteresseerd om de klant goed te helpen. Als je ze dan gaat afzeiken op een lullig manier aan de telefoon omdat ze iets niet weten dan is dat niet heel collegiaal.

Aardige monteur, oprecht geïnteresseerd in de klant en de te verhelpen problemen.

Beter de monteurs trainen op alle voorkomende units voordat ze in het diepe worden gegooid bij klanten. Zeker de buva installatie die wij hebben worden best veel gebruikt bij nieuwbouw huizen, het... Beter de monteurs trainen op alle voorkomende units voordat ze in het diepe worden gegooid bij klanten. Zeker de buva installatie die wij hebben worden best veel gebruikt bij nieuwbouw huizen, het is vreemd dat de monteur die dan niet vaak heeft gezien. Dat ligt niet aan de monteur maar aan jullie opleiding vooraf.