Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Edwin Velsink

1. snelle en duidelijke reactie op schriftelijke vragen, alleen over zaken die niet geleverd konden worden (aparte badkamerventilatie en keukenafzuiging) kwamen er pas na herhaald vragen uit. 1. snelle en duidelijke reactie op schriftelijke vragen, alleen over zaken die niet geleverd konden worden (aparte badkamerventilatie en keukenafzuiging) kwamen er pas na herhaald vragen uit.
2. keurig volgens planning, beleefd en snel gemonteerd/vervangen en schoongemaakt, duidelijke uitleg.
3. afzuigkapkanaal viel buiten de schoonmaak, hoewel dat wel via het centrale systeem loopt. Alles netjes achtergelaten alleen niet onder wc afzuiging (misschien is dat er later uit gekomen).
4. op aanraden de afwerking van de afzuigopeningen vervangen. De nieuwe maken echter op de hoogste stand meer geluid dan de oude: er lijkt een soort rammeltje in te zitten.
5. de nieuwe motor zou veel zuiniger en sterker zijn, maar op de meegeleverde sticker (EU energie label voor zuinigheid) scoort hij D op een schaal van A t/m G. Dat lijkt niet bijzonder hoog. Van de oude pomp was het ons niet bekend, dus we kunnen het niet goed vergelijken.

voorlichting over dat deel dat wel geleverd kan worden en snelle montage daar van.

zie boven: "doppen" voor de afzuigopeningen zijn rumoeriger (zit soort rammeltje in) op hoogste stand, voorlichting kan op sommige punten beter (met name over wat niet gedaan wordt/kan worden).

Tiziana

Vriendelijke monteur, die de tijd neemt om alles uit te leggen.

Snel en makkelijk geregeld.
Telefonisch professionele uitleg.

Nvt

Jeroen

Vorige maand onze ventilatie kanalen en demand-flow systeem laten reinigen. Zouden tussen 12-14 langskomen, dit werd helaas
na 15h zonder telefonisch contact. Na een korte introductie van ons...
na 15h zonder telefonisch contact. Na een korte introductie van ons systeem werd al vrij snel duidelijk dat de monteurs nog nooit een demand-flow installatie hadden gezien.
Er moest veel gebeld worden met kantoor om er achter te komen hoe het systeem werkte en ze deze moesten reinigen. De luchtkanalen werden daarna snel en vakkundig gereinigd
en er bleek geen groot onderhoud nodig te zijn. Tot zover positief. Na vertrek het systeem een aantal weken laten draaien. Veel suisingen hoorden wij in de kanalen en als wij gingen
douchen ging de ventilatie niet meer automatisch aan. Uiteindelijk zelf maar eens een kijkje genomen en toen wel een beetje geschrokken. Eén grote draden bende boven de ventilatiekleppen, verschillende kleppen zaten er niet goed op geklikt (vandaar het suisen) en de vochtigheidssensor lag gewoon ergens los in de ventilatiebox .Inmiddels allemaal zelf verholpen maar je verwacht toch meer van een ventilatie expert.

Kennis vergroten van de nieuwe ventilatie systemen

Privé woning

Aardige ,beleefde monteur, en goede uitleg

Nee ,ik heb er ook geen eerdere ervaring mee

Ron Monné

Zeer goed

Heel vriendelijk en duidelijke uitleg

R.Benenga

Zeer goede ervaring met Alpha. Duidelijke afspraak, monteur op tijd, netjes gewerkt en goed achtergelaten. Monteur was zeer vriendelijk en legde alles zeer duidelijk uit.

Afspraak. Klantvriendelijk. Vak bekwame monteur. En prijs kwaliteit.

Geen.

Prudon

Vriendelijke man die de werkzaamheden kwam uitvoeren. Gaf een goed en vertrouwd gevoel.

Vriendelijke communicatie

Er was veel vuil uit de ventilatiekanalen gekomen, terwijl er was gezegd dat dit amper zou zijn. Het was prettig geweest als dit even was verteld. Het vuil lag op plaatsen waar ik niet bij kon,... Er was veel vuil uit de ventilatiekanalen gekomen, terwijl er was gezegd dat dit amper zou zijn. Het was prettig geweest als dit even was verteld. Het vuil lag op plaatsen waar ik niet bij kon, zoals boven op de keukenkasten.

Dennis Plooij

Zéér tevreden!

Snel handelen, klantvriendelijke en eerlijk advies

Zuinig zijn op jullie monteur Kenan!

J.Ringersma

Positief

Accuraat en kundig

Nee, tevreden

Eric

Professioneel, Snel, Goed, Prijzig maar goed.

Professioneel, Snel, Goed, Prijzig maar goed.

Als je een ventiel laat maken omdat dit wordt aangeraden, wat in werkelijk 15 centimeter metalen buis, dan is 50 euro wel prijzig.