Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Goeie ervaring.

Op afgesproken tijd, monteur geeft tips en legt uit!

Super goede ervaring, snelle en duidelijke offerte en een uitvoering met vakkundig en zeer net personeel. Echt top!!!

Uitvoering is zeer netjes

Geen (de prijs haha)

Disha

The process was very smooth and efficient.

Efficiency, Great Communication

keep up the good work.

Reijer van Dijk

Snel, efficiënt, alles naar tevredenheid geïnstalleerd

Vriendelijk en vakbekwame monteurs

Geen idee

Prima service, zeer kundig, goed contact met de monteur.
Prima service, zeer kundig, goed contact met de monteur.
Helaas was de eerste service beurt bleek nu ver onder de maat. Alles bleek verkeerd afgesteld m.b.t de afzuig punten.We hebben dus 2 jaar met een systeem gezeten dat slecht of niet heeft gewerkt, terwijl je er wel voor hebt betaald.
Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Kennis, vriendelijkheid

Deze beurt was prima, maar zoals eerder vermeld was de eerste beurt erg slecht en niet voor aanbeveling in aanmerking.
Als klant ben je er wel de dupe van.

Ed71

Prima bedrijf

Leuke monteur

Zeer tevreden

Snel en vakkundig geholpen

Ruigrijk BV

Het offerte advies traject verliep al zeer prettig en accuraat. Vandaag zijn de 2 monteurs gekomen voor installatie. Ik kan niet anders zeggen dat ze zeer professioneel zijn en uitermate correct.... Het offerte advies traject verliep al zeer prettig en accuraat. Vandaag zijn de 2 monteurs gekomen voor installatie. Ik kan niet anders zeggen dat ze zeer professioneel zijn en uitermate correct. Erg fijn weer eens mee te maken dat zulke vakmensen er nog zijn. Groet klasse heren.

Accurate en correcte uitvoering afspraken en adviezen.

geen !!

Maarten Sira

Je maakt een afspraak, ze laten je de hele dag thuis wachten en blijven weg zonder bericht. Vervolgens mail je ze twee keer, geen reactie. Als je ze dan dagen later toch maar belt wordt er geen... Je maakt een afspraak, ze laten je de hele dag thuis wachten en blijven weg zonder bericht. Vervolgens mail je ze twee keer, geen reactie. Als je ze dan dagen later toch maar belt wordt er geen enkel initiatief genomen om de frustratie weg te nemen. Sterker nog, ze zeggen doodleuk, we kunnen een nieuwe afspraak maken voor over 3 weken. Als je vraagt of het niet sneller kan, aangezien je eigenlijk vorige week al een afspraak had dan is er niks mogelijk. Als je de supervisor wil spreken dan is hij met pauze en belt je straks terug... Je raadt het al, ik wacht nog steeds op een telefoontje! Wauw!

Die heb ik niet mogen ervaren helaas.

Kies voor Feenstra of een andere aanbieder.

Rob

Zeer positieve ervaring vanwege de vriendelijke en deskundige monteur die een uitstekende uitleg gaf en keurig werkte.

Bekwame en keurige monteur ( de heer Khan ) die vervolgens de afvoerkanalen reinigde en de unit verving.

Geen verbeterpunten want alles werd keurig verholpen.