Deskundigheid
9.5/10
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Carla

Goed telefonisch begeleid, monteur was zeer vriendelijk, had verstand van zaken en legde alles rustig uit.

Goede begeleiding, duidelijke uitleg, vriendelijke monteur

Richard

Op basis van telefonische informatie een goed besluit kunnen nemen om Alpha Ventilatie mijn ventilatiesysteem te laten vervangen. Tijdens en na de installatie werd ik door de installateur goed op de...

duidelijk, goede prijs, telefonische uitleg was goed.

geen verbeterpunten

Een Vlaardinger uit Holy

Deze zijn uitstekend. Op de eerste plaats belde de monteur keurig en ruim op tijd dat hij een half uur vertraging had. Uiteindelijk ging het over 20 minuten. Vervolgens ging hij na een korte...

Zeer service gericht

De stofzuiger die gebruikt wordt bij de werkzaamheden mag wat geruislozer zijn!

Plokkaar

Goede service. Alles is goed geĆÆnstalleerd/gereinigd en uitgelegd.

Alles was goed

Plezierig overleg en afhandeling.

Jasper W.

Snel, netjes en vriendelijk!

Ruimt achteraf (het meeste) netjes weer op.

JW

Erg positief. Van planning tot opvolgen van de gemaakte afspraken. Zo stond de monteur keurig op de afgesproken tijd voor de deur!

Transparant mbt prijzen en afspraken.
Zeer deskundige monteur.

Meer een tip voor jullie: geen commitment richting toekomst of te wel ik heb de afspraak gemaakt en betaald maar er wordt niet gesproken over een onderhoudsplan naar de toekomst. Wie zegt dt ik over 2 of 3 aar weer jullie kies?

Carina

Nette monteur en na een miscommunicatie ook nette service van de backoffice.

Betere website, onze miscommunicatie kwam door info die wel via de laptop te zien was maar niet via het scherm van een mobiele telefoon.

Alle punten nalopen aan het einde. 2 plekken (toiletten) waren de kapsels er niet terug op gezet.

Bas Bogerd

Vriendelijke monteurs, uitstekende service. Al met al erg tevreden en kan Alpha ventilatie aanraden.

Flexibiliteit, snelheid