Deskundigheid

Heel klantvriendelijk

Goed personeel

N V T

Hans

Uitstekend, helemaal geen op- of aanmerkingen

De monteurs

Geen.

Liselotte Van Den broek

Goede communicatie, aardig jongen die kwam

De jongen die bij mij kwam. Legde uit waarom het niet ging passen en zou contact met jullie opnemen dat ze voor donderdag, ivm nieuwe plafondplaten, met de goede motor zou komen.

Naar afmetingen van het plafond vragen ivm met afmetingen van de ventilatie. Dit misschien laten invullen via de aanvraag op de website.

Marg Vlemmix

Hij was heel vlug klaar! En liet ons steeds de foto's zien die hij maakte van het werk! Daar kon je op zien dat het bij een ventiel erg hard nodig was!

We wonen hier nu 11 jaar, dit is de tweede keer, dus het was niet zo hard nodig, maar vanwege de Corona wilde ik dat laten doen! En...vanwege het vele stoffen, want er ligt nogal wat!

Geen, al had mijn man zoiets van moet je eens op je horloge kijken! En hij is al klaar! Wat dat wel niet kost! We kunnen het zelf niet, en daar blijft het bij!

Aatif Lyazid

Goede monteur

Goede monteur.

Mensen op de planning hebben wat aandacht nodig.

Reactie Alpha Ventilatie:

Beste Atif,
Beste Atif,
Helaas kunnen wij de aankomsttijd van onze monteurs enkel schatten. Onze monteurs hebben meerdere afspraken op een dag. Het kan voorkomen dat de monteurs net wat eerder of juist iets later klaar zijn bij de vorige afspraak. Daarnaast hebben wij natuurlijk ook te maken met het verkeer en eventuele files. Daardoor kan het zijn dat de daadwerkelijke aankomsttijd afwijkt van de vooraf geschatte aankomsttijd.
Wij hopen op uw begrip.
Groeten,
Daniel van Alpha Ventilatie

Wiebe Blok

De website is zeer duidelijk. Goed geholpen door een vriendelijke installateur.

Website, maken van de planning en installatie

Geen, alles is zeer goed verlopen

M de Louw

Installatie was niet goed geïnstalleerd, waardoor we al 2 jaar met een te veel geluid producerend ventilatiesysteem zaten. Dit werd vandaag allemaal keurig uitgelegd en aangepast door de monteur.... Installatie was niet goed geïnstalleerd, waardoor we al 2 jaar met een te veel geluid producerend ventilatiesysteem zaten. Dit werd vandaag allemaal keurig uitgelegd en aangepast door de monteur. Hij heeft zelfs overleg gehad met een andere deskundige om een probleempunt te bespreken.Nu loopt de ventilatiepomp weer als een zonnetje en inderdaad: nauwelijks te horen.

Monteur van vandaag was vriendelijk en kundig.

Het was fijn geweest als meteen bij de installatie al was gebleken dat het systeem te veel herrie gaf en niet goed was aangesloten en afgesteld. Nu hebben we 2 jaar echt veel herrie ervaren wat... Het was fijn geweest als meteen bij de installatie al was gebleken dat het systeem te veel herrie gaf en niet goed was aangesloten en afgesteld. Nu hebben we 2 jaar echt veel herrie ervaren wat achteraf niet nodig had hoeven zijn. Dus misschien een extra check of controle inbouwen? Bijvoorbeeld door een telefoontje vanuit kantoor? Of een korte check bijv 3 maanden na installatie? Het bleek dat deze persoon niet goed had geïnstalleerd en aangezien men alleen werkt is er dus geen controle op goede uitvoering.

Jeroen Maas

Erg aardige monteur, goede uitleg en vakkundig werk geleverd.

Klantgerichtheid

WD

Medewerkers was mooi op tijd. Zeer vriendelijk en professioneel.

Professioneel

Laban

Snelle reactie op aanvraag en supersnelle dienstverlening

Snelheid en kennis

Even stofzuigen na afloop er bleef wat puin achter