Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Juan

Top ervaring

Makkelijk een afspraak te maken, alles duidelijk uitgelegd, goede en netjes de werk gedaan

Nvt

Hendrik Ziezold

Zeer slechte service! Bij twijfel wordt u vooraf om foto's gevraagd, die ik ook heb geüpload. Bij het bezoek ter plaatse (met vertraging) krijg ik te horen dat het bedrijf niet gekwalificeerd is... Zeer slechte service! Bij twijfel wordt u vooraf om foto's gevraagd, die ik ook heb geüpload. Bij het bezoek ter plaatse (met vertraging) krijg ik te horen dat het bedrijf niet gekwalificeerd is om mijn ventilatiesysteem te reinigen. Dat had je al kunnen zien op de foto's! Alpha ventilatie annuleert de bestelling en brengt mij annuleringskosten van 65€ in rekening. Er wordt niet meer gereageerd op mijn verzoek per e-mail. Raar maar waar.

Check de fotos.

Mes

Zeer goed

Kundig en klantvriendelijk

Niets

Alpha ventilatie de meern

Zeer nette vriendelijke en vriendelijke monteur

Hij gaf goede uitleg en kon onze vragen goed beantwoorden

Hans

Prima!

Nette monteur

Hou wel planning aan zoals overeengekomen. 11:00 uur was planning, 9:15 stond monteur op de stoep, werd als minder prettig ervaren.

M. de Kogel

Prima keus

Correct, vriendelijk, behulpzaam

JH

Aan te bevelen firma voor onderhoud WTW installaties.

Correcte houding en netjes werken.

nvt

Pieters

Deskundig advies, klantvriendelijk, goede service en mooi resultaat.

Deskundig advies, reactiesnelheid, kwaliteit van werk.

Nvt

Marcel

Fijne ervaring. Aardige man die nog even de ventilatie heeft gemeten en afgesteld op het goede niveau. Hierdoor ervaren we nu minder herrie.
Ook werd aangegeven dat de service die we besteld...
Ook werd aangegeven dat de service die we besteld hadden nog niet nodig was (kanalen schoonmaken, elke vier jaar). En dat het alleen de unit te laten schoonmaken (elke twee jaar).
Hierdoor was de service ook goedkoper.

Eerlijk, vriendelijk en goede service.

Geen.

Hans