Deskundigheid
9.5/10
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Morawska

Super snel en op afgesproken tijd gekomen. Aardig monteur en geweldig aaparat . Toppie

I. Ruiters

MV laten vervangen. Monteur belde om de afgesproken tijd dat hij wat vertraging had en een half uur later kwam. Daarna heeft hij bekeken wat er moest gebeuren en de werkzaamheden keurig uitgevoerd....

Goede communicatie, nette monteur, snel en goed gewerkt

Uiterst vriendelijke monteur en planner

Uiterst vriendelijke monteur en planner

Van de poll

Keurig netjes alles gedaan.

Zeer deskundig ;en uitleg hoe alles werkte

Niet dat ik weet

Ruben

Via google bij Alpha Ventilatie gekomen. Heldere website, makkelijk in te plannen.

Zeer vriendelijke monteur, hij was wat vertraagd, maar liet dit netjes telefonisch weten.
Goede uitleg wat die ging doen, klus (vervangen mechanische ventilatie+schoonmaken kanalen) snel en netjes uitgevoerd.

Makkelijk dat je zelf via de website je afspraak kan inplannen.

Zeer positief. Makkelijk een afspraak ingepland en een vriendelijke en kundige monteur heeft goed werk geleverd.

De duidelijke website compleet met prijzen

Max

Uitstekend. Adequate service, prima kennis van zaken.

J. van Dijk

Een positieve en correcte ervaring. Afspraken worden netjes en op tijd nagekomen.

Heel vriendelijke en correcte monteur, met verstand van het ventilatiesysteem.

Volgens mij: geen.

We zijn op 12 april vorig jaar geholpen door Ali van Alpha Ventilatie en het was echt in één woord SUPER!! Wij zullen altijd opnieuw naar Alpha Ventilatie gaan en altijd naar Ali!

Jan Paul

Vlotte afspraak kunnen maken, deskundige medewerker die goed gevraagd en ongevraagd advies gaf. Geen verborgen kosten. Prima service en resultaat!

- Geen verborgen kosten
- Goed advies