Marcela

Mijn Fysiotherapeut luistert goed naar mijn verhaal/klachten en uitlegt heel duidelijk over de behandeling die hij gaat doen. Vragen die ik heb worden ook duidelijk uitgelegd, daardoor is een... Mijn Fysiotherapeut luistert goed naar mijn verhaal/klachten en uitlegt heel duidelijk over de behandeling die hij gaat doen. Vragen die ik heb worden ook duidelijk uitgelegd, daardoor is een samenwerking tussen mijn fysio en mij.

Het totaalpakket , dus niet alleen maar behandelen, en klaar.

Bram Fransen

Kijkt naar totaal, dus niet alleen de klacht. Rustig, vriendelijk en verstand van zaken.

Heeft mij van klachten afgeholpen wat anderen in 18 jaar niet gelukt is

Janny Raatgever

Vriendelijke,rusige en deskundige therapeut. Voelde mij op meteen op mijn gemak.

P van dijk

Therapeut is erg begaan met mijn zoon.Er is echt een klik tussen beiden.Geeft goede therapie

Bij dezelfde soort klachten (hand en pols), erg deskundig advies. Misschien niet bij deze erg sportspecifieke klachten (turnen).

Duidelijkheid van zaken en zeg hoe het is
Duidelijkheid van zaken en zeg hoe het is
enthousiast in bedenken van oefeningen en bij niet begrepen geen moeite mee hebben om het nog een keer rustig uit te leggen kort om f8jn om mee te werken

Een gedreven en deskundige fysiotherapeut ,kan goed luisteren en betrekt je bij de behandeling

Ik ben niet van mijn klachten af ook werd de tijd die ik er was veel besproken maar niet daadwerkelijk behandeld.