Werkte gewoon goed. Prettige ervaring, vriendelijk.

Als iemand met dezelfde klachten als ik naar therapie gaat

Ik ben tevreden met het resultaat en hij heeft heel goed gemasseerd, maar ik vond het lastig dat ik heel weinig uitleg kreeg over mijn klachten en over de behandeling of de reden van de oefeningen.... Ik ben tevreden met het resultaat en hij heeft heel goed gemasseerd, maar ik vond het lastig dat ik heel weinig uitleg kreeg over mijn klachten en over de behandeling of de reden van de oefeningen. Als ik er rechtstreeks naar vroeg kreeg ik een heel basale, bijna kinderlijke uileg met een heel simpel voorbeeld om het uit te leggen. Daarom ben ik wel tevreden, maar hem aanbevelen is weer iets anders. Als ik zelf weer met klachten zou komen, zou ik denk ik expliciet om een andere fysiotherapeut vragen

Betrokken, bekwaam, accuraat, ervaren. Zij heeft mij snel van mijn klachten afgeholpen.

Bert Vendrig

Ellen luistert en kijkt goed naar je problemen en maakt daarop een hele goed behandeling. Vroeger altijd last van mijn rug maar sinds ik Ellen ken niet meer!

Ellen is een fysiotherapeute die haar vak goed verstaat. Ze weet van goed aanpakken, en geeft het nodige advies. Een topper voor de praktijk!

Haar benadering, informatie, uitleg, rust en deskundigheid! Enorm tevreden en wil haar graag nogmaals bedanken! Groet, Evelien Koote