Behandeling werkt effectief, uitleg helder, ook voor een slechthorende, neemt de tijd

Goed team luisteren goed naar klacht, zijn open en stellen je op het gemak geven daardoor het gevoel om samen resultaat te boeken

Lisa Haakman

Ondanks dat ik maar 2x therapie nodig had, vroeg hij wel elke keer hoe het met mij ging en werd er naar mij geluisterd. Vanwege m'n reuma deed niet elke fysiotherapeut dat. Sommige wouden me zelfs... Ondanks dat ik maar 2x therapie nodig had, vroeg hij wel elke keer hoe het met mij ging en werd er naar mij geluisterd. Vanwege m'n reuma deed niet elke fysiotherapeut dat. Sommige wouden me zelfs niet eens in behandeling nemen. Ik was dus erg blij met Jelmer die dat wel wou doen! Hele rustige therapeut die samen met je kijkt naar een passend programma!

Ze is direct en heel duidelijk dat vind ik heel fijn en zou dat ook voor andere adviseren

Goede samenwerking, overleg, kijken naar patient, flexibel, alles dik voor elkaar

Cees Rijkse

De therapeut die mij behandelde was een erg goed luisteraar en besprak heel open de (on)mogelijkheden. Hij had ook belangstelling voor zijdelingse omstandigheden en had oog voor detail.

Goede uitleg en goede behandeling en daarnaast ook geïnteresseerd in mij persoonlijk.