Derde fysiotherapeut die ik voor deze klacht zag - ze had meteen door wat het was en gaf meerdere opties om het aan te pakken. Die combinatie heeft goed geholpen.

Naar mijn mening serieuze en bekwame fysiotherapeut.

De fysiotherapeut heeft mij doorverwezen naar een Accupuncturist die mij wel kon helpen. Ligt voor de rest niet aan de fysiotherapeut, maar aan mijn klachten, waardoor ik niet goed kan oordelen over... De fysiotherapeut heeft mij doorverwezen naar een Accupuncturist die mij wel kon helpen. Ligt voor de rest niet aan de fysiotherapeut, maar aan mijn klachten, waardoor ik niet goed kan oordelen over zijn werk

Komt deskundig over. Denkt ook mee. Ook een erg leuke vrouw waar ik met veel plezier naartoe ging.

Heel aardig, maakte een praatje tijdens de behandeling. Behandelinge werkte ook echt en dat is voor mij een eerste keer:)

Heeft veel kennis; voelt goed aan waar de problemen zitten; legt goed uit waardoor dit veroorzaakt kan worden en welke oefeningen zouden kunnen helpen; altijd vriendelijk; ook veel kennis van... Heeft veel kennis; voelt goed aan waar de problemen zitten; legt goed uit waardoor dit veroorzaakt kan worden en welke oefeningen zouden kunnen helpen; altijd vriendelijk; ook veel kennis van relatie spierspanning met MS

In de 9 behandeling3n heb geloof ik 5 verschillende behandelaa4s getroffen..e4g jammer. Na deze behandelingen bleven de klachten. Daarna onder behandeling geweest van een osteopaat. Dit heeft al een... In de 9 behandeling3n heb geloof ik 5 verschillende behandelaa4s getroffen..e4g jammer. Na deze behandelingen bleven de klachten. Daarna onder behandeling geweest van een osteopaat. Dit heeft al een veel beter resultaat. Jammer dat fysiotherapeuten niet verder kijken dan het betreffende lichaamsdeel.

Zeer vriendelijk. Zeer deskundig. Het voelt altijd prettig, zelfs als de behandeling ook wel "zeer" doet. Ik weet gewoon zeker dat het altijd goed komt. Ik be erg blij om zo'n goede Fysio in mijn... Zeer vriendelijk. Zeer deskundig. Het voelt altijd prettig, zelfs als de behandeling ook wel "zeer" doet. Ik weet gewoon zeker dat het altijd goed komt. Ik be erg blij om zo'n goede Fysio in mijn dorp te hebben.

Nigel Stanton

Een persoonlijk en professionele benadering door alle drie de therapeuten. Er wordt continu gezocht naar nog meer mogelijkheden. Blijven onderzoeken en proberen. Heel fijn.