Duidelijke uitleg over oefeningen,
Maakt een gezellig praatje met je,
Kan goed in tapen

Een hele aardige en mee denkende man die de tijd voor je neemt om goed uit te sluiten wat het probleem is

Deskundig, vriendelijk, luisterde naar mijn klachten, ik werd serieus genomen

Edgar

Ik ben blij met mijn behandeling en resultaat. Bedankt Hidde.

Wanisha Algoo

Mark is een deskundige fysiotherapeut met uitgebreide vakkennis. Hij stelt effectieve behandelplannen op en biedt een prettige ervaring voor zijn patiënten.

Serieus genomen in de klachten en op verschillende manieren geholpen toen de behandeling niet aan leek te slaan.

Oplettende fysiotherapeut kundig en een fijne vrouw.

Ik kwam met langdurige klachten bij de therapeut en had weinig hoop dat het zou verbeteren. Dit is wel gebeurd. En daar ben ik heel blij mee.

Aardig, duidelijk, en direct efficiënt behandeld terwijl vele andere therapeuten het niet wisten te verhelpen

Jelco heeft mij zo goed geholpen tot zover hij kon, ik ben nu onder behandeling van de neuroloog. Altijd serieus genomen, duidelijke uitleg, duidelijke oefeningen, Door hem ben ik weer redelijk... Jelco heeft mij zo goed geholpen tot zover hij kon, ik ben nu onder behandeling van de neuroloog. Altijd serieus genomen, duidelijke uitleg, duidelijke oefeningen, Door hem ben ik weer redelijk mobiel, voor zover dat dat nu mogelijk is. Afhankelijk wat er bij de neuroloog als diagnose gesteld wordt, ga ik straks weer verder onder behandeling om mij zover mogelijk verder te mobiliseren,