Zeer goede begeleiding, professioneel, deelt al zijn waarnemingen en bespreekt goed samen het behandelplan.

Adrie Bok

Luistert naar de klacht en geeft duidelijk aan waarom hij iets doet of waarom hij bepaalde oefeningen laat doen.

Mocht iemans op zoek zijn naar een fysiotherapeut, zou ik het zeker aanbevelen. Er zijn heel veel praktijken en als je nooit ergens geweest ben, is het altijd fijn om van iemand een positief... Mocht iemans op zoek zijn naar een fysiotherapeut, zou ik het zeker aanbevelen. Er zijn heel veel praktijken en als je nooit ergens geweest ben, is het altijd fijn om van iemand een positief bericht te horen

Jonge gedreven fysiotherapeuten, weten wat ze doen. Chapeau, zien andere
dingen om ons heen

Zij is erg betrokken en geeft goede begeleiding en adviezen.

Het doorgronden van de kwaal en het begeleiden en tips en behandeling waardoor wellicht de pijn zal verlichten. Ik heb chronische pijn. Het opletten en ervaring waardoor door mij niet te kennen... Het doorgronden van de kwaal en het begeleiden en tips en behandeling waardoor wellicht de pijn zal verlichten. Ik heb chronische pijn. Het opletten en ervaring waardoor door mij niet te kennen gegeven pijn gelijk "ontdekt "wordt.

Behandeling werkt effectief, uitleg helder, ook voor een slechthorende, neemt de tijd