Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Rob van Eerden

Gewoon goed bereikbaar, vriendelijk te woord gestaan, goed geholpen

Afspraak gewoon op korte termijn kunnen inplannen. Vriendelijke en deskundige medewerkers.

Wat een verademing in deze tijden. Gewoon fijn, deskundig bedrijf dat bereikbaar is en klant op korte termijn goed helpt met vakkundig personeel.

Goede communicatie.
Goede service

Ik ben heel erg blij met het vervangen van de ventilatie box, nu 1 met vocht sensor. Snel vervangen en een goede uitleg van Roan, Ik heb alleen 1 min puntje, er was er niet bij verteld,... Ik ben heel erg blij met het vervangen van de ventilatie box, nu 1 met vocht sensor. Snel vervangen en een goede uitleg van Roan, Ik heb alleen 1 min puntje, er was er niet bij verteld, telefonisch, dat er geen terugslagklep bij geleverd wordt, dat kwam er nog appart bij. Misschien een aandachtspunt.

Korte wachttijd en precies op de aangegeven tijd aanwezig. Snel en schoon gewerkt door de vriendelijke Roan.

Uitleg op de website heel duidelijk, fijn omdat Ik a technisch ben.

Het aangeven dat de terugslagklep er niet automatisch bij geleverd wordt.

W. van Etten

Eerst minder, daarna goed

Eerlijke monteurs die een goed advies geven nadat de planning fouten had gemaakt.

De werkvoorbereiding heeft toegestuurde informatie door onduidelijke redenen niet goed verwerkt. Waardoor de installatie met ruim 2 weken moest worden uitgesteld.
Duidelijk werd later dat...
Duidelijk werd later dat meerdere mensen zich met de voorbereiding hebben beziggehouden en daar is in de overdracht niet goed gecommuniceerd omdat de info wel is gedeeld. Dat is slordig, niet klantvriendelijk en kost onnodig veel tijd en geld.

Martin van Tilburg

Alles is vanaf het begin gegaan,zoals afgesproken en alles op tijd en is inmiddels afgehandeld. Nieuwe ventilatiebox geplaatst en luchtkanalen gereinigd.

Snelle en vriendelijke monteur.

Het vuil zelf even schoonmaken cq stofzuigen

Rick

Vriendelijk en net personeel die netjes in het beoogde tijdvak kwam opdagen , ventilatie kanaal weer zeer netjes! Mooie voor en na fotos! Helaas waren 2 van de 4 afzuig pluggen niet schoongemaakt... Vriendelijk en net personeel die netjes in het beoogde tijdvak kwam opdagen , ventilatie kanaal weer zeer netjes! Mooie voor en na fotos! Helaas waren 2 van de 4 afzuig pluggen niet schoongemaakt terwijl ze er wel af zijn geweest .. ook het beloofde opgeruimde werkvloer is niet nagekomen...overal lag nog stof en rommel ook was er stof en rommel in de prullenbak gegooid dus even later toen wij de prullenbak gebruikte dwarrelde het stof door de keuken! afspraak bevestiging zou binnen 24 uur komen duurde echter 8 dagen.. op wat schoonheidsfoutjes na verder wel tevreden met het resultaat

Vriendelijke personeel en netjes op tije

Snellere reactietijd inplannen afspraak, of anders op de site aanpassen.. binnen 24 uur verwacht je als klant ook wat... Als het toch iets langer duurde geeft dat natuurlijk niks... Echter tussen 24... Snellere reactietijd inplannen afspraak, of anders op de site aanpassen.. binnen 24 uur verwacht je als klant ook wat... Als het toch iets langer duurde geeft dat natuurlijk niks... Echter tussen 24 uur en 8 dagen zit wat mij betreft een heel groot verschil waardoor wij bijna voor een ander bedrijf waren gegaan... Ook het netjes achterlaten van de werkplek behoeft nog wat aandacht

R. de. Vries

Denken mee, vakmensen

Situatie niet helemaal in oorspronkelijke staat achter gelaten.

Alph Ventilatie heeft bij een renovatie mijn mechanische ventilatie vervangen door een WTW.

Geen makkelijke opdracht, toch goed uitgevoerd

1) Doorvragen om te weten wat de klant echt wil in plaats van wat je denkt dat de klant waarschijnlijk wil. 2) Deze werkzaamheden hadden ook in 2 dagen gekund in plaats van gerekt worden tot 3 dagen.

De Graaf

Vooraf een goed gevoel bij Alpha. Duidelijk advies en snelle reacties. Echter, ondanks dat we foto's hadden aangeleverd, werd er wel 1 ventilatiekanaal minder gebruikt door de nieuwe mechanische... Vooraf een goed gevoel bij Alpha. Duidelijk advies en snelle reacties. Echter, ondanks dat we foto's hadden aangeleverd, werd er wel 1 ventilatiekanaal minder gebruikt door de nieuwe mechanische ventilatie (dus we gingen van 4 naar 3 punten). We werden hierdoor op onvoorziene kosten gejaagd (omdat we toch ook weer een ventilatiekanaal op zolder wilden) en overleg met de manager was niet mogelijk. Onprettige ervaring. Volgende keer zouden wij niet meer voor Alpha kiezen. We zijn wel blij met de nieuwe mechanische ventilatie (stil en de vochtsensor is prettig)

Mechanische installatie werkt goed, maar wel het gevoel dat het advies incompleet was waardoor we extra kosten moesten maken.

Onvolledige informatie ondanks aanleveren van foto's (er kon dus vooraf al worden vergeleken met . All-in prijs is nu niet all-in.

Hans Modderkolk

Levering nieuw ventilatie systeem. Uitstekende service.

Snel en duidelijk. Nette prijs. Prima monteur, deskundig en vriendelijk.