Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Wessel Wolbers

Monteurs doen hun best.Maar mijns inziens lukt het inregelen slecht voor de slaapkamers.

Snelle reactie

Na tweemaal extra langs geweest om het goed in te stellen. Zijn de co2 waarden in de slaapkamers te hoog. Bij stand 2 die is ingesteld op 70% komt de co2 waarden nog boven de 1200 jammer. De... Na tweemaal extra langs geweest om het goed in te stellen. Zijn de co2 waarden in de slaapkamers te hoog. Bij stand 2 die is ingesteld op 70% komt de co2 waarden nog boven de 1200 jammer. De monteurs zijn oke. Ik heb een Aranet 4 meter wat doorgaat voor een goede meter. Als ik het slaapkamer raam iets openzet is de waarde bij stand 1 onder de 600. Gezien het lawaai van buiten heb ik die liever dicht.
Samenvattend: niet tevreden voor toch een hoge uitgave, had er veel meer van verwacht.

Peter

De monteur was kundig en nauwkeurig.

Goed werk geleverd.

Godding

Goede ervaring

Snelle afspraak, duidelijk en netjes gewerkt

Rapport bevatte niet, zoals beloofd, de meetwaardes en de instellingen van de ventielen

Visser

Goede en vlotte reactie en levering

Slechte service!!! Na een MV box te hebben geïnstalleerd ging al snel de vochtsensor stuk. Deze werd vervangen want viel onder de garantie. Maar al snel ging ook deze stuk, en nu weigert men deze... Slechte service!!! Na een MV box te hebben geïnstalleerd ging al snel de vochtsensor stuk. Deze werd vervangen want viel onder de garantie. Maar al snel ging ook deze stuk, en nu weigert men deze opnieuw te vervangen. Opeens valt dit buiten de garantie en draait men zich in allerlei bochten om maar niet te hoeven komen.
De sensor behoort natuurlijk gewoon te werken als er iemand aan het douchen is, en te zorgen dat de MV in een hogere stand schakelt om de vochtige lucht af te voeren. Mijn voorstel om mij in plaats van weer een reparatie een afstandsbediening te leveren wordt in de wind geslagen. Ik moet deze zelf maar aanschaffen zo redeneert men.

Kundige en sympatieke monteur

Neem de klachten serieus en los problemen naar behoren op.

Reactie Alpha Ventilatie:

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze service. We betreuren ten zeerste de problemen die u heeft ondervonden en bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken. We willen... Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze service. We betreuren ten zeerste de problemen die u heeft ondervonden en bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken. We willen graag reageren op uw opmerkingen en u verder helpen.
Het is inderdaad van groot belang dat essentiële onderdelen naar behoren functioneren om ervoor te zorgen dat de MV-box optimaal zijn werk kan doen. Echter, het lijkt erop dat niet de vochtsensor stuk is, maar dat er externe factoren spelen die verband houden met de bouwkundige staat (kanalen) van uw woning, wat mogelijk van invloed is op de prestaties van de vochtsensor. Daarnaast spelen temperatuursverschillen tussen de buiten- en binnenshuis ook een rol die invloed heeft op de relatieve luchtvochtigheid waar de sensor op reageert. Deze bouwkundige aspecten vallen buiten onze controle en aanpassingsmogelijkheden.
Wat betreft uw voorstel om in plaats van een nieuwe reparatie een afstandsbediening te verstrekken, begrijpen we uw standpunt. Het is echter belangrijk op te merken dat de vochtsensor en de afstandsbediening twee verschillende onderdelen zijn, en de afstandsbediening valt niet onder de garantie, tenzij u al een niet-functionerende afstandsbediening had.
Mocht u verdere vragen hebben of behoefte hebben aan aanvullende assistentie, staan we tot uw beschikking.

Theo van Leeuwen

Prima ten aanzien van de prestatie; onder de maat als het gaat om de communicatie: ondanks tussentijdse correcties is er consequent (8 keer) gemaild naar een verkeerd mailadres (yvl@mzleeuw.nl ipv... Prima ten aanzien van de prestatie; onder de maat als het gaat om de communicatie: ondanks tussentijdse correcties is er consequent (8 keer) gemaild naar een verkeerd mailadres (yvl@mzleeuw.nl ipv tvl@mzleeuw.nl)

flexibel bij het omgaan met afwijkingen

meer aandacht voor het juiste mailadres

G. Katerberg

Snel nieuwe unit geïnstalleerd en kanalen gereinigd.

Snel afspraak kunnen maken. Prettige installateur. Netjes gewerkt en uitleg gegeven.

Pors

Heel goed

Service, snelheid, normale prijs

Leo de wit

Snel en goed onderhoud

Ton Ostermann

Na bezoek van een adviseur heb ik de offerte ontvangen volgens de gemaakte afspraken. De offerte is daarna door mij geaccepteerd.
Ca 1 week voor aanvang werkzaamheden kreeg ik weer een, hogere,...
Ca 1 week voor aanvang werkzaamheden kreeg ik weer een, hogere, offerte. Na telefonisch contact bleek er een foutje gemaakt te zijn op kantoor, maar toch moest ik meer gaan betalen dan de oorspronkelijke opdracht. Dat gaf mij geen echt lekker gevoel.
De mannen van de uitvoering hebben echter alles keurig gedaan, daar ben ik zeker tevreden over!

Werk strak en netjes uitgevoerd

Vooraf een duidelijke prijs afspreken die dan ook vast is.