Deskundigheid

Top service! Aardige monteur

Betrouwbaar, correct

Nvt

Particulier

Prettige en goed onderbouwde communicatie telefonisch, mail en app.

Duidelijkheid en vriendelijk!

Heb ik niet.

Robin Rauhe

Heel prettig

Communicatie

Niets

John

Goed geholpen met een maartje..

Goed geinformeerd en onderhoud ook goed

Monteur had de wasmachine verschoven waardoor de afvoerbuis los schoot aan de achterkant. Dit was ons niet opgevallen totdat we de was gingen draaien. Alles nat op de zolder en druipend naar beneden... Monteur had de wasmachine verschoven waardoor de afvoerbuis los schoot aan de achterkant. Dit was ons niet opgevallen totdat we de was gingen draaien. Alles nat op de zolder en druipend naar beneden tot aan de begane grond. Monteur had ook wel netjes de afvoerslang terug kunnen plaatsen toen hij klaar was. Helaas niet gebeurd.

VvE De Twaalf Morgen

Kennis van zaken

Marleen van Diest

Heel goed, super snel en netjes geïnstalleerd door de monteur. Hij heeft heel netjes gewerkt

Netjes en snelle installatie, alles werd goed uitgelegd

Hele kleine tip. Ik vind het persoonlijk altijd fijn om te weten hoe laat een monteur precies komt. Misschien handig als ze van tevoren even bellen dat ze onderweg zijn

SK

Niet goed

Voorlopig geen.

Graag z.s.m. reageren op onze verzoeken.

Martin Schijf

Prima ervaring!

De monteur dacht prima mee met mij als klant. Gaf helder aan wat hij wel en niet kon doen en heeft eerlijk gezegd dat een 'grote beurt' overdreven was voor de situatie. Daarmee heeft hij mij wat... De monteur dacht prima mee met mij als klant. Gaf helder aan wat hij wel en niet kon doen en heeft eerlijk gezegd dat een 'grote beurt' overdreven was voor de situatie. Daarmee heeft hij mij wat geld bespaard. Daarnaast heeft hij geholpen om mee te denken wat mijn lekkage probleem veroorzaakte en ook de oorsprong daarvan gevonden. Het fixen kon hij vanuit zijn rol niet doen, maar hij heeft helder uitgelegd wat ik er zelf aan kon doen.

Eigenlijk niet. Ik was meer dan tevreden over de hulp tijdens het bezoek.

Marco

Werk uitgevoerd volgens afspraak door een vriendelijke monteur. Top!

Het advies om een extra afzuigpunt op zolder te maken. Hier staat bij ons de wasmachine en hangt de was te drogen. Dit afzuigpunt is een geweldige toevoeging. Minder vochtige lucht op zolder en de... Het advies om een extra afzuigpunt op zolder te maken. Hier staat bij ons de wasmachine en hangt de was te drogen. Dit afzuigpunt is een geweldige toevoeging. Minder vochtige lucht op zolder en de was droogt sneller.
Waarom heb ik het zelf niet bedacht?!

nvt

Blonde&Brunette