Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Brandjes

Informatie

Lettertype erg klein en niet te lezen als je van iphone uitprint.

Patrick

Vriendelijke monteur

Inplannen overleggen met klant

Herbert Coenen

De monteur is vriendelijk en werkt netjes. Het maken van een afspraak was deze keer moeizaam, tussen de storingsmelding en de reparatie zat ruim een maand. De afspraak is tussentijds twee keer... De monteur is vriendelijk en werkt netjes. Het maken van een afspraak was deze keer moeizaam, tussen de storingsmelding en de reparatie zat ruim een maand. De afspraak is tussentijds twee keer verschoven.

Samenwerking via de chat over het vaststellen van de aard van de storing

Bij het verplaatsen van de afspraak op verzoek van Alpha mag er meer meegedacht worden met de klant. De klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van de planningsmedewerker kan beter

anoniem

Onderhoud

Goede communicatie vooraf

Onze WTW unit bleek een storing te hebben tijdens onderhoud. De monteur kon de storing niet uitlezen en oplossen. Dit was teleurstellend voor ons en laat ons twijfelen om nog eens voor alpha... Onze WTW unit bleek een storing te hebben tijdens onderhoud. De monteur kon de storing niet uitlezen en oplossen. Dit was teleurstellend voor ons en laat ons twijfelen om nog eens voor alpha ventilatie te kiezen.

Anna C Benevento

Alleen situatie geïnventariseerd; Alpha Ventilatie moet nu montage-afspraak maken. Hopelijk snel.

Nog niet gebleken

Sneller afspraak maken

Inge

De afspraak kon op zeer korte termijn gemaakt worden.

Vriendelijkheid, duidelijke uitleg.

Voor ons was alles duidelijk!

Prima service

Goed advies en vakkundig werk geleverd

werner buck

Nog steeds geen offerte binnen, niet duidelijk dat ik 149 euro moest betalen bij een bezoek, werd er mee verast.

Deskundig persoon.

Voel me eigenlijk nu wel bestolen, geen offerte wel 149 euro betaalt. Geen plan, geen niks.

Marcel

Stroef

Kundige servicemonteur

Beter reageren op mails en op het contactformulier via de website

Fred Panneman

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Goede uitleg en inzage staat kanalen vooraf en achteraf dmv foto,s na de reiniging.

Werkzaamheden vlot en volgens afspraak uitgevoerd, alleen jammer dat de monteur vergeten is het gruis afkomstig vanuit de diverse kanalen op te ruimen (stofzuigen)