Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Jos Brouwer

Slecht

Ik heb dit bedrijf gevraagd om mijn ventilatiesysteem te reinigen en heb van tevoren alle benodigde informatie gestuurd, waaronder foto's van de kast (ook opengemaakt) en ook informatie over de... Ik heb dit bedrijf gevraagd om mijn ventilatiesysteem te reinigen en heb van tevoren alle benodigde informatie gestuurd, waaronder foto's van de kast (ook opengemaakt) en ook informatie over de leeftijd van dit systeem. Eerste minpunt: door ziekte van 1 van de medewerkers is dit onderhoud uitgesteld, terwijl er een heel team van onderhoudsmonteurs blijkt te zijn. De monteur bleek bij komst geen enkele informatie te hebben over mijn systeem. Hij weigerde gezien de leeftijd van dit systeem de kast te reinigen en zei dat het bedrijf so wie so wel voorrijdkosten zou berekenen. Door de situatie gedwongen, om niet voor niets geld kwijt te zijn, heb ik de ventilatiekanalen maar laten reinigen. Voor alleen het reinigen van de afvoerpunten werd €195,- in rekening gebracht. Voor de 5 toevoerpunten werd per toevoerpunt nog eens €17,50 extra in rekening gebracht, terwijl hier op de site helemaal niets over wordt vermeld (alleen dat het reinigen van die kanalen €195,- kost, zowel voor een gewoon ventilatie- als een WTW-systeem, zie https://afspraak.alphaventilatie.nl/wtw-onderhoud?pakket_wtw-onderhoud=WTW+Ventilatiekanalen+reinigen). Ook zou er binnen enkele dagen een offerte worden opgestuurd voor een nieuw WTW-systeem. Deze offerte moet ik nu, ruim een week later, nog altijd ontvangen.

Reza Azimi

Prima service. Netjes op tijd. Superieur communicatie. Vakmensen erg beleefd en hulpzaam.

Vakmensen expertise top.

Wat een geweldig bedrijf! Super klantvriendelijke en kundige monteurs! Van begin tot eind!

Super professioneel en vriendelijk! Echt aardige mensen!

Geen enkele tip

C V Sprundel

Michiel is bij mij geweest en heeft het een en ander van warmtepomp uitgelegt en wat er mogelijk is

makelijk praten

nvt

Verstege

Goed onderhoud gepleegd en advies gegeven, maar jullie hebben 2x afspraak verzet wegens ziekte, waardoor ik 2x onnodig thuis heb moeten werken.

Vakkundig onderhoud

Zowel foto van de wtw meegestuurd met de aanvraag voor groot onderhoud en daarna nogmaals foto’s gestuurd, maar de monteur wist van niets en de wtw bleek te oud te zijn voor onderhoud. Interne... Zowel foto van de wtw meegestuurd met de aanvraag voor groot onderhoud en daarna nogmaals foto’s gestuurd, maar de monteur wist van niets en de wtw bleek te oud te zijn voor onderhoud. Interne communicatie kan echt een stuk beter!

Eelco

Na een jaar werkte de censor van het ventilatiesysteem niet meer. Een eerste reactie dat het niet binnen de garantie zou vallen, was aanleiding voor wat correspondentie. Na telefonisch contact kon... Na een jaar werkte de censor van het ventilatiesysteem niet meer. Een eerste reactie dat het niet binnen de garantie zou vallen, was aanleiding voor wat correspondentie. Na telefonisch contact kon ik een afspraak maken met een monteur. Een uiterst vriendelijke man meldde zich en nadat ik mijn ervaring heb gedeeld is hij aan de slag gegaan. Het systeem was al vervuild (dus na een jaar gebruik) en moest schoongemaakt worden. Na terugplaatsing werkt het weer zoals na de oplevering. Goed werk!

Storingsmonteur was uiterst vriendelijk, duidelijk, kordaat en snel.

Reageer sneller op e-mails en het ingevulde contactformulier.

Reageer sneller op e-mails en het ingevulde contactformulier.

Wanneer wordt gereageerd controleer de tekst dan. In eerste instantie zeggen dat een onderdeel van het apparaat niet onder garantie valt is niet verstandig als later blijkt dat het wel onder de garantie valt.

Will

Snelle service en duidelijke prijs

Degene die de nieuwe ventielatiebox heeft geïnstalleerd, was klantvriendelijk.

Er ging iets fout in het complex bij de buren op nummer 75 (miscommunicatie tussen huurder en eigenaar), waardoor er op het afgesproken tijdstip niet werd open gedaan. Met de monteur heb ik... Er ging iets fout in het complex bij de buren op nummer 75 (miscommunicatie tussen huurder en eigenaar), waardoor er op het afgesproken tijdstip niet werd open gedaan. Met de monteur heb ik afgesproken dat hij eerst alle andere woningen zou doen en dat ik ervoor zou zorgen dat er zo snel als mogelijk iemand de voordeur op nummer 75 kon open doen. De monteur meldde dat dit dan wel uiterlijk om 13:30 moest zijn. Dat heb ik meegegeven aan de eigenaar van nummer 75. Om 12:55 was een bewoner van nummer 75 thuis, maar de monteur heeft niet meer op nummer 75 aangebeld en is rond 13:40 vertrokken. Dit vond ik wel een beetje zonde van mijn moeite om alles alsnog geregeld te krijgen.

P. Verstappen

De monteur was zeer vriendelijk en bij vragen goede uitleg gehad.
Netjes gewerkt

Zeer klant vriendelijk

Roel Faassen

Top service! Aardige monteur

Betrouwbaar, correct

Nvt

Particulier

Prettige en goed onderbouwde communicatie telefonisch, mail en app.

Duidelijkheid en vriendelijk!

Heb ik niet.