Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Mieke

Eerste afspraak werd 15min vantevoren afgebeld die al reeds lange tijd ingepland was ivm niet aanwezigheid benodigd materiaal. Tweede afspraak kon pas een maand later ingepland worden. Ook het... Eerste afspraak werd 15min vantevoren afgebeld die al reeds lange tijd ingepland was ivm niet aanwezigheid benodigd materiaal. Tweede afspraak kon pas een maand later ingepland worden. Ook het verkrijgen van een offerte ging de nodige tijd overheen en telefonisch driemaal achteraan moeten bellen...

Installatie daarentegen verliep vlot

Zeer onprofessioneel om zo kort van te voren een afspraak af te zeggen

Mevrouw Ritzema-Boere

Kantoor (planning) kan nog wel
Kantoor (planning) kan nog wel
Een lesje krijgen van hoe ga ik om met klanten. Hoe geef ik service. Bijvoorbeeld bel je de klant krijg geen gehoor misschien een idee iets later terug bellen. (Misschien iemand die niet snel ) jammer.
Maar monteur heeft het goed gemaakt.

Goede monteur vertelde van alles wat hij ging doen. Hij liet foto's zien voor en na. Vriendelijk en op tijd.
Website duidelijk.

Kantoor deze resentie is over de monteur.
Ik raad jullie aan als de service beter is.

Mark Overboom

Begon goed, is nu waardeloos

Kennis van zaken, denken goed mee

Na een goed gesprek hebben we een pre-order geplaatst. Na enige twijfel over de haalbaar van het plaatsen van een ventilatiewarmtepomp toch verder gaan kijken. We de pre-order toen geannuleerd. Het... Na een goed gesprek hebben we een pre-order geplaatst. Na enige twijfel over de haalbaar van het plaatsen van een ventilatiewarmtepomp toch verder gaan kijken. We de pre-order toen geannuleerd. Het reeds overgemaakte bedrag zou dan, minus de administratiekosten, worden teruggestort. Dit is na 9 maanden bellen en mailen nog steeds niet gebeurd.

Jos Weerts

Uitstekend, vanaf het eerste contact via email tot en met de oplevering.

Klantgericht, vertrouwenwekkend

Ik kan geen verbeterpunten bedenken: ga zo door en houd dit vol.

Mike

Goede ervaring met Alpha Ventilatie

Doen wat is afgesproken op de juiste dag en tijdsblok.

In bevestigingsmail de prijzen vermelden

P Schipper

Snel gereageerd

Duidelijk, vakkundig

Xiao

Good

Good

Nee

Helemaal goed

Snelle communicatie, vriendelijk, goede uitleg

Nee

koevoets

Nette medewerker

Duidelijke uitleg

Sven Verhoeven

Heel slecht! Afspraak gemaakt, na 2 maanden hebben we tijd wordt er aangegeven, om langs te komen. Afspraak gemaakt. 1 dag voor de afspraak word ik gebeld dat de afspraak van morgen niet kan... Heel slecht! Afspraak gemaakt, na 2 maanden hebben we tijd wordt er aangegeven, om langs te komen. Afspraak gemaakt. 1 dag voor de afspraak word ik gebeld dat de afspraak van morgen niet kan doorgaan, dat ze over 5 weken pas weer kunnen en niet eerder, belachelijk!

...

Meer service bieden, ik wacht 2 maanden op een afspraak en dan kan het niet zo zijn dat ik door jullie nog een extra maand moet wachten. Zeker niet een dag vooraf dit meedelen.

Reactie Alpha Ventilatie:

Bedankt voor het delen van uw ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen dat het frustrerend is wanneer een geplande afspraak niet kan doorgaan zoals... Bedankt voor het delen van uw ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen dat het frustrerend is wanneer een geplande afspraak niet kan doorgaan zoals verwacht. Onze planning is afhankelijk van de beschikbaarheid van monteurs in verschillende regio's, en soms kunnen onvoorziene omstandigheden leiden tot vertragingen in de planning. We willen benadrukken dat we ons best doen om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, maar in sommige gevallen kunnen we de gewenste termijn niet halen. We realiseren ons dat dit erg vervelend voor u is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Om onze waardering voor uw geduld te tonen, willen we graag een compensatie aanbieden bij het maken van een nieuwe afspraak. Neem alsjeblieft contact met ons op via support@alphaventilatie.nl om de details te bespreken en de compensatie te bespreken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we de situatie snel kunnen oplossen en u tevreden kunnen stellen.