Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

René

Goed en eerlijk advies. Vakmensen!

Vakmanschap en eerlijkheid

Nee

Vriendelijke en kundige monteur heeft onze afzuigunit prima vervangen

Expertise, afspraken nakomen

Goede uitleg wts

Afspraak werd op 3 maal verzet

Gertjan Winter

Negatief

Zwak punt: Wil niet langs komen voor een storingsdiagnose. Stelt gelijk vervangen van de complete WTW voor.

Kijk eens of je (potentiële) klanten kunt helpen i.p.v. direct te stellen dat de hele installatie vervangen moet worden. Als je jezelf presenteert als DE WTW EXPERT dan mag je wel wat meer service... Kijk eens of je (potentiële) klanten kunt helpen i.p.v. direct te stellen dat de hele installatie vervangen moet worden. Als je jezelf presenteert als DE WTW EXPERT dan mag je wel wat meer service gericht denken

Reactie Alpha Ventilatie:

Goedendag, hartelijk dank voor uw review en reactie. We waarderen uw feedback en willen graag ingaan op uw opmerkingen. Met onze uitgebreide ervaring op het gebied van WTW-units, zijn we in staat om... Goedendag, hartelijk dank voor uw review en reactie. We waarderen uw feedback en willen graag ingaan op uw opmerkingen. Met onze uitgebreide ervaring op het gebied van WTW-units, zijn we in staat om in vrijwel elke situatie de optimale oplossing te bieden.
Bij verouderde WTW-units raden we echter af om reparaties uit te voeren. De kans op nieuwe defecten is aanzienlijk, en bovendien zijn de benodigde onderdelen vaak moeilijk verkrijgbaar en relatief kostbaar. Als uit onze analyse blijkt dat een fysiek bezoek geen toegevoegde waarde heeft, geven we dat advies ook op afstand.
Gemiddeld gaat een WTW-unit zo'n 15 jaar mee, en met goed onderhoud kan dit zelfs langer zijn. In uw specifieke geval adviseren we echter niet om reparaties uit te voeren, gezien de gevorderde leeftijd van de unit. Ons aanbevolen alternatief is om te kiezen voor vervanging, wat de meest duurzame oplossing is voor uw situatie.
Mocht u verdere vragen hebben of hulp nodig hebben bij het kiezen van een geschikte vervanging, staan we natuurlijk graag voor u klaar.

Rogier Slag

Goede service en snelle installatie

Meedenken met de mogelijkheden

Bij het reinigen van kanalen even opletten op rommel of vieze afdrukken bij het terugplaatsen van ventielen

Kees Kleybeuker

Ze leveren snel en vakkundig werk

Ze zijn altijd bereid om iets extra's te doen

Hans Pluk

Uitstekend

vriendelijk, kundig

Giannini Sciascera

Mijn ervaring met Alpha Ventilatie is zeer goed, ik werd tijdig en snel op de hoogte gehouden van de afspraak die ik had gemaakt. Vanaf dat ik een afspraak via de website aanvroeg werd ik binnen een... Mijn ervaring met Alpha Ventilatie is zeer goed, ik werd tijdig en snel op de hoogte gehouden van de afspraak die ik had gemaakt. Vanaf dat ik een afspraak via de website aanvroeg werd ik binnen een week al op de hoogte gebracht van de datum en tijdstip. De monteur die bij mij is geweest was erg vriendelijk en wist precies waar hij het over had. Erg kundig.

De snelheid waarmee een afspraak werd bevestigd en dat het op zo'n korte termijn ook te realiseren was. Afspraken worden nagekomen, de monteur kwam binnen het aangegeven tijdvak. Vakkundige monteur,... De snelheid waarmee een afspraak werd bevestigd en dat het op zo'n korte termijn ook te realiseren was. Afspraken worden nagekomen, de monteur kwam binnen het aangegeven tijdvak. Vakkundige monteur, erg vriendelijk.

Apeldoorn

Betrouwbaar bedrijf