Deskundigheid

j. hoeijmans

snelle reactie en service

nu geen

Piet Herders 1624NM 20

Zeer goede ervaring met de laatste grote onderhoudsbeurt. Ook de telefonische contacten verlopen zeer prettig.

Goede en nette monteur, die erg behulpzaam is. Goed en snel kontakt met de klantenservice.

Alleen de kosten voor het desinfekteren van de kanalen 4 stuks een klein beetje spuiten en zo,n Euro 55 is wel heel erg veel geld. Misschien daar is op letten, Dit zou volgens mij standaard in het... Alleen de kosten voor het desinfekteren van de kanalen 4 stuks een klein beetje spuiten en zo,n Euro 55 is wel heel erg veel geld. Misschien daar is op letten, Dit zou volgens mij standaard in het groot onderhoudpakket moeten zitten. We heel erg snel verdiend.

L. Aaftink

De aanvraag om een WTW unit (balansventilatie) te vervangen tot het versturen van de offerte verliep vlekkeloos. De installateurs kwamen door de weersomstandigheden bijna 2 uur later dan gepland... De aanvraag om een WTW unit (balansventilatie) te vervangen tot het versturen van de offerte verliep vlekkeloos. De installateurs kwamen door de weersomstandigheden bijna 2 uur later dan gepland maar dat was voor hun geen reden om gehaast en slordig te gaan werken. Alle lof voor de manier van werken (secuur, schoon, klantvriendelijk en voorzover ik dat kan beoordelen ook zeer vakkundig). Ook de informatie over de werking enz. was geweldig.

Zie hierboven

De klant informeren dat men later komt

a.spithoven

mooi op tijd

N. van Dijk

Zoals bij meerdere reviews al vermeld: klantenservice contact voor maken afspraak was niet denderend, niet erg vriendelijk/geduldig. Na ontvangst van de mail met aanwijzingen van dingen die geregeld... Zoals bij meerdere reviews al vermeld: klantenservice contact voor maken afspraak was niet denderend, niet erg vriendelijk/geduldig. Na ontvangst van de mail met aanwijzingen van dingen die geregeld moesten worden voordat ze "groot onderhoud" ventilatiekanalen kwamen doen, had ik nog een vraagje. Per mail opgestuurd maar nooit antwoord gekregen. De mannen die het werk moesten verrichten waren daarentegen helemaal super: prettig in de omgang, kundig. Alles naar wens verlopen, zeer tevreden !!

De werkmannen : vriendelijk, zeer kundig, meedenkend om tot oplossingen te komen etc.

de klantenservice : kan vriendelijker en minder ongeduldig (iig bij het maken van de afspraak, en graag wel reageren op vragen via de mail)

Dam

Wij hebben een nieuw mechanisch ventilatiesysteem laten installeren. Ook hebben ze de pijpen schoongemaakt. We zijn heel blij met de service. De installateur was heel vriendelijk en dacht praktisch... Wij hebben een nieuw mechanisch ventilatiesysteem laten installeren. Ook hebben ze de pijpen schoongemaakt. We zijn heel blij met de service. De installateur was heel vriendelijk en dacht praktisch met ons mee. Het systeem werkt heel goed en de afstandsbediening erbij is erg handig. Zeker aan te raden!

Goede service, product werkt zoals gehoopt, duidelijke communicatie.

Zoals het hoort!

Goede communicatie, ook als er door ziekte uitval aan hun zijde geschoven moet worden met de planning.

Ik begreep dat het volledige uitblaas kanaal niet schoongemaakt hoeft te worden, alleen de afzuig punten, maar ze even bij langs lopen en schoonmaken/goed instellen, zou mooi zijn.

Frank Noord Holland

Vakkundig en klantgericht

Snelle service, professionele dienstverlening. Super blij dat ik het oude apparaat door Alpha heb laten vervangen. Nieuwe installatie Zehnder ComfoAir Q350 is overigens ook veel stiller. Huis ruikt... Snelle service, professionele dienstverlening. Super blij dat ik het oude apparaat door Alpha heb laten vervangen. Nieuwe installatie Zehnder ComfoAir Q350 is overigens ook veel stiller. Huis ruikt weer fris!

Geen bijzonderheden.

Mark

Duidelijk, snel, netjes

Een niet geheel tevreden klant

Goede monteur, het bedrijf zelf heeft een slechte communicatie.

De monteur die persoonlijk zorgt voor een goede service.

Een bevestigde vraag gesteld op de site van dit bedrijf wordt telefonisch ontkent. In het nadeel van de klant (natuurlijk)