Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Dingemans

Overall gezien: uiteindelijk werkt het systeem. Uitvoering voldoende na dreigen met rechtzaak

Systeem is goed, zo goed als geluidsvrij.
Veel goedbedoelende medewerkers maar de ene rotte appel heeft het fors verpest.

Beter opletten wat je aanneemt.
Leiding bereikbaar maken, nu kom je bij klachten niet verder dan een onderbaasje

Neil

Excellent work! Good price!

Friendly, proficient, professional young man .. did a great job. My WTW unit is functioning whisper-quiet now.

He patiently explained the whole system to me, and showed me before/after...

He patiently explained the whole system to me, and showed me before/after pics .. wow, what a difference!

No response from WhatsApp .. I had sent a lot of info via whatsapp before hand, based on the checklist received by email. But nothing came back!

Nvt

P.Ligtelijn

De service was prima. Voldoende aandacht om het probleem op te lossen

Snelle afspraak. Netjes werken

Excellent

Direct clear communication

Niets

Simone van Otichem

Zeer bekwame en professionele monteur! Hij heeft alles goed schoongemaakt en heeft uitgelegd hoe het onderhoud moet worden gedaan. Ook zijn er voor en na foto's genomen en het verschil was... Zeer bekwame en professionele monteur! Hij heeft alles goed schoongemaakt en heeft uitgelegd hoe het onderhoud moet worden gedaan. Ook zijn er voor en na foto's genomen en het verschil was verbluffend.

Vriendelijk en professioneel

Het was uitstekend

Dórothé Brinkman

Wij zijn erg tevreden en over 2 jaar weer klein onderhoud

Monteur werkt rustig en netjes en beantwoord de vragen ook rustig

Ik zou het niet weten

Wisselende ervaring. Kundig. Goede adviezen. Duidelijke communicatie. Alleen vies achtergelaten. Overal vlekken, moeilijk schoon te maken. Trap vies. Handdoek gebruikt om iets te reinigen! Zonder... Wisselende ervaring. Kundig. Goede adviezen. Duidelijke communicatie. Alleen vies achtergelaten. Overal vlekken, moeilijk schoon te maken. Trap vies. Handdoek gebruikt om iets te reinigen! Zonder te vragen

Zie boven

De boel minder vies achterlaten.

Andras

Doen wat ze beloven

Misschien stofzuigen achteraf, maar dat was voor mij geen issue