Aardig, duidelijk, en direct efficiënt behandeld terwijl vele andere therapeuten het niet wisten te verhelpen

Jelco heeft mij zo goed geholpen tot zover hij kon, ik ben nu onder behandeling van de neuroloog. Altijd serieus genomen, duidelijke uitleg, duidelijke oefeningen, Door hem ben ik weer redelijk... Jelco heeft mij zo goed geholpen tot zover hij kon, ik ben nu onder behandeling van de neuroloog. Altijd serieus genomen, duidelijke uitleg, duidelijke oefeningen, Door hem ben ik weer redelijk mobiel, voor zover dat dat nu mogelijk is. Afhankelijk wat er bij de neuroloog als diagnose gesteld wordt, ga ik straks weer verder onder behandeling om mij zover mogelijk verder te mobiliseren,

Zeer deskundig, neemt mij serieus en luister en denkt goed mee.

Kundig, behulpzaam, advies, vriendelijk, geinteresseerd, ik zou geen andere willen.

Zij is immer aanspreekbaar, kijkt goed wat zinnig is om te doen, altijd vriendelijk en vrolijk. Haar interesse in mij is motiverend

Altijd snel aan de beurt en iedereen makkelijk te benaderen.

Hij is bekwaam, enthousiast en zeer energiek. Hij bespreekt alles met je en legt het heel duidelijk uit. De oefeningen en behandeling zijn zeer effectief!

Goede kennis, vriendelijk en laagdrempelig. Goede faciliteiten voor revalidatie