Aloha

HOE WAS DE SFEER TIJDENS JE BEZOEK?
7.8/10
WAT VIND JE VAN ONS EET & DRANK ASSORTIMENT
7.2/10
HOE WAS DE SERVICE VAN ONS TEAM?
7.6/10
HOE GING DE CHECK-IN BIJ ALOHA?
WAT VOND JE VAN ONZE ACTIVITEITEN?
HOE HEB JE HET RESERVERINGSPROCES ERVAREN?

Martijn Boeker

Een beetje chaotisch maar we hebben het wel heel leuk gehad

Horacio Nemseff

Die was goed..zelf als ouder zwaar overprikkeld geraakt van de herrie en drukte. Maar kinderen hebben een topfeest gehad.

Nina van Blanken

Erg slome service en we konden pas later de karaoke in en moesten er ook eerder weer uit waardoor het eerder 1.5 uur was dan 2 uur. En we hebben langer dan een uur voor drinken moeten wachten

Team

Leuke lokatie, rommelige bediening.
Leuke lokatie, rommelige bediening.
Kinderen hebben erg lang moeten wachten totdat ze na het bowlen eindelijk hun eten en drinken kregen. Wellicht zaten zij aan een andere tafel dan waar ze moesten zitten, maar dit werd niet gecommuniceerd. Tevens op het moment dat ik af moest rekenen en ik mijn bon na keek, kreeg ik sterk het gevoel uitgelachen te worden. Ik vroeg de medewerker die met een andere medewerker stond te smoezen/lachen wat er was, maar kreeg geen antwoord. Heel naar en onprettig.

Loeki

Ik ging voor mijn verjaardag 2x lasergamen met 2 drankjes en bittergarnituur. We hadden om 16.00 gereserveerd, maar gingen uiteindelijk pas om 16.40 voor het eerst lasergamen. Terwijl we stonden te... Ik ging voor mijn verjaardag 2x lasergamen met 2 drankjes en bittergarnituur. We hadden om 16.00 gereserveerd, maar gingen uiteindelijk pas om 16.40 voor het eerst lasergamen. Terwijl we stonden te wachten, werd zelfs een andere groep, die later aankwam, voorgelaten. 2 mensen konden niet meer met alles meedoen omdat ze anders te laat zouden zijn, en om heel eerlijk te zijn was ik best pissig. Dit heb ik ook gezegd en ik heb een cadeaubon gekregen. Jammer dat het zo uitliep, maar wel fijn dat het opgelost kon worden. Het lasergamen zelf was heel.leuk.