Aloha

HOE WAS DE SFEER TIJDENS JE BEZOEK?
7.8/10
WAT VIND JE VAN ONS EET & DRANK ASSORTIMENT
7.2/10
HOE WAS DE SERVICE VAN ONS TEAM?
7.6/10
HOE GING DE CHECK-IN BIJ ALOHA?
WAT VOND JE VAN ONZE ACTIVITEITEN?
HOE HEB JE HET RESERVERINGSPROCES ERVAREN?

A.B.

Wij zijn voor het eerst bij Aloha geweest en waren blij met de service en de arrangement dat wij gekozen hadden. Het was voor ons een geslaagde teamuitje.

Sakeyna Engelhart

Fijne sfeer, leuk decor en vriendelijk personeel

Laura

Online reserveren ging erg makkelijk, maar de ervaring bij Aloha zelf liet te wensen over. Geen balletjes beschikbaar, meermaals zelf moeten vragen of we al konden beginnen, geen plek op het door... Online reserveren ging erg makkelijk, maar de ervaring bij Aloha zelf liet te wensen over. Geen balletjes beschikbaar, meermaals zelf moeten vragen of we al konden beginnen, geen plek op het door ons gereserveerde tijdsslot. Er werd beloofd dat wij gehaald zouden worden bij de bar wanneer er een plek vrij kwam, maar dat is niet gebeurd. Als je een tijdsslot reserveert moet het dan wel mogelijk zijn om te starten (we waren ook op tijd, de aangegeven 15 minuten van te voren), wij kregen te horen dat er geen balletjes meer waren en we dus niet konden starten op het door ons gereserveerde tijdsslot. Geen enkele vorm van compensatie daarvoor gezien en de medewerker die ons zou komen halen hebben we niet meer gezien. We moesten zelf bij de balie vragen of we al konden starten.... Al met al geen goede ervaring dus.

De het Mirandabad te Amsterdam

Rommelig,slecht georganiseerd.het was een drama.

Fatima

Helaas nam de uitleg veel tijd waardoor we heel kort konden bowlen.
Helaas nam de uitleg veel tijd waardoor we heel kort konden bowlen.
We hadden gereserveerd voor plek in restaurant voor een verjaardag maar vervolgens kregen we tafel bij de bar. Wat zeer onhandig was met grote barkrukken en met zoveel kinderen.
Helaas ik had het echt anders verwacht voor 250,- in totaal zeker niet waard helaas.