Aloha

1945 beoordelingen
HOE WAS DE SFEER TIJDENS JE BEZOEK?
WAT VIND JE VAN ONS EET & DRANK ASSORTIMENT
7.2/10
HOE WAS DE SERVICE VAN ONS TEAM?
7.6/10
HOE GING DE CHECK-IN BIJ ALOHA?
WAT VOND JE VAN ONZE ACTIVITEITEN?
8.2/10
HOE HEB JE HET RESERVERINGSPROCES ERVAREN?

1945 Reviews

Bibi (KLM)

Leuke plek voor een activiteit met vrienden/collega's.

martijn

Aardige medewerkers, vlotte service, vrolijke sfeer.

NA

Was too packed, they should not allow so many people playing in such a small space at the same time.

Mick

Druk maar leuk en genoeg plek om de activiteit te kunnen doen. Het personeel was echter slecht aanspreekbaar.

Tesse Bijleveld / Gemeente Amsterdam

Gezellige sfeer en aardig personeel. Alleen jammer dat er geen aandacht was vooor ons groep, en dat we een aantal keer moesten vragen om de hapjes die we bij onze reservering hadden besteld, terwijl... Gezellige sfeer en aardig personeel. Alleen jammer dat er geen aandacht was vooor ons groep, en dat we een aantal keer moesten vragen om de hapjes die we bij onze reservering hadden besteld, terwijl we bij onze reservering duidelijk hadden aangegeven wat we wilden en wanneer. Nu kregen we bijna alle hapjes een kwartier voor we naar het restaurant gingen.

Cynthia De Rouville

Leuk voor het lasergamen, maar personeel moet echt opgeleid worden.

Leonie Wagtelenberg

Pluspunten: Leuke locatie, goede vibes en leuke activiteiten voor een schappelijke prijs. Mooi aangekleed en zeer geschikt voor groepsactiviteiten!

Minpunten: geen plek om jassen op de...

Minpunten: geen plek om jassen op de hangen, weinig zitplaats en veel te harde muziek in de hoofdruimte. Je kan geen normaal gesprek voeren.

M Mechteld V kessel

Leuk, fijne locatie . Gezellige sfeer