Aloha

HOE WAS DE SFEER TIJDENS JE BEZOEK?
7.8/10
WAT VIND JE VAN ONS EET & DRANK ASSORTIMENT
7.2/10
HOE WAS DE SERVICE VAN ONS TEAM?
7.6/10
HOE GING DE CHECK-IN BIJ ALOHA?
WAT VOND JE VAN ONZE ACTIVITEITEN?
HOE HEB JE HET RESERVERINGSPROCES ERVAREN?

Dick Hilt

Reserveren ging prima, de baan zelf was krap, kort en vies. Medewerker legde een doek over natte plek van waarschijnlijk een ongevallen glas, legde haar voet er op en veegde een paar keer heen en... Reserveren ging prima, de baan zelf was krap, kort en vies. Medewerker legde een doek over natte plek van waarschijnlijk een ongevallen glas, legde haar voet er op en veegde een paar keer heen en weer, en vond het schoon genoeg en ging weer weg. 10 minuten voor het einde kwam er een medewerker die meteen betaald moest krijgen ook al waren we nog bezig.

Shania Nahar

Slechte ervaring. Ik had om 16:00 geboekt en vervolgens mochten we pas 16:40 beginnen. Had 2 potjes lasergamen en 2 uur bowlen, vervolgens zeg ik de medewerker van aangezien we 40 min later... Slechte ervaring. Ik had om 16:00 geboekt en vervolgens mochten we pas 16:40 beginnen. Had 2 potjes lasergamen en 2 uur bowlen, vervolgens zeg ik de medewerker van aangezien we 40 min later beginnen, kunnen we bowlen dan ook verplaatsen want dit redden we niet meer gezien de tijd. Had van 16:15 (maar we moesten 15 min eerder aanwezig zijn) tot 17:00 lasergamen en van 17:00 tot 19:00 bowlen. Maar goed, medewerker zei we kunnen bowlen niet verplaatsen.. terwijl door hun fout wij 40 min later begonnen.. maar goed, we mochten toen na bowlen ons laatste potje lasergamen spelen maar geen compensatie gekregen of op zn minst een excuses dat we zolang moesten wachten zonder uitleg. Ook met het drinken bestellen duurde het zooolang plus betaling ook mis gegaan waardoor het nog langer duurde.. stond een nieuw meisje achter de kassa vandaar. Maar eind goed al goed, waren die spelletjes natuurlijk gewoon leuk! Maar de service mag echt beter….

Balen Asangbeh

Ondanks onze reservering, liet degene die ons moest binnenlaten ons 30 min wachten. Hij was zeer onbeleefd, bood geen excuses aan en leek het niks uit te maken dat we dit geen goede service vonden.... Ondanks onze reservering, liet degene die ons moest binnenlaten ons 30 min wachten. Hij was zeer onbeleefd, bood geen excuses aan en leek het niks uit te maken dat we dit geen goede service vonden. We komen hier niet meer terug.

Jasmijn

Fijne familiemiddag gehad met heel vriendelijke medewerkers

Julia & Liselot

Top. Mooie zaak, veel bowlingbanen, leuk groot buitenterras, bestellen van eten en drinken gaat met een tablet op de bowlingbaan. Parkeren kan in de IJdok parkeergarage op 2 minuten. Tot snel weer

Alex

Een beetje kort maar erg mooi voor kinderen; erg luidruchtig; zeer teleurstellend eet assortiment