Aloha

2087 beoordelingen
HOE WAS DE SFEER TIJDENS JE BEZOEK?
WAT VIND JE VAN ONS EET & DRANK ASSORTIMENT
7.2/10
HOE WAS DE SERVICE VAN ONS TEAM?
7.6/10
HOE GING DE CHECK-IN BIJ ALOHA?
WAT VOND JE VAN ONZE ACTIVITEITEN?
8.2/10
HOE HEB JE HET RESERVERINGSPROCES ERVAREN?

2087 Reviews

Roxane R

Aardig personeel, we zijn goed geholpen goede service.
Hele lieve dame bij de entree/kassa gisteren.

Belastingdienst

Gisteren met 10 personen de Aloha arrangement gedaan,dit is was een uur bowlen en 4 drankjes en een samen gestelde mixed grill plater, bij aankomst werd ons netjes de spelregels uitgelegd en de twee... Gisteren met 10 personen de Aloha arrangement gedaan,dit is was een uur bowlen en 4 drankjes en een samen gestelde mixed grill plater, bij aankomst werd ons netjes de spelregels uitgelegd en de twee banen toegewezen,na een uur bowlen waarbij we twee drankjes per persoon hadden gehad werd onze tafel voor de grill plater toegewezen, toen wij onze tegoeden drankjes wouden bestellen werd ons verteld dat de rekening was gesloten en dat we de drankjes die we aan tafel bestelde gewoon afgerekend moeten worden, ik was het hier niet mee eens en ben naar de de aankomst balie gelopen, hier werd verteld het is te druk en we hebben beslist de rekening te sluiten,terwijl we nog gewoon twee drankjes per persoon tegoed hebben, ik heb hierbij de algemene voorwaarden erbij gepakt en gevraagd waar het stond de drankjes alleen te nuttigen zijn tijdens het bowlen,de receptioniste zij dat staat nergens dat beslissen wij!! Ook werd ons tijdens het bowlen niet gezegd dat de drankjes alleen dan besteld kunnen worden maar ook niet bij aankomst. Ik heb hier dan ook bij een kennis informatie over gevraagd die meester is in strafrechtelijke procedures en deze vertelde ook dat die niet mag, ik wil daarom ook een tegemoet koming van de niet genuttigde drankjes en hoop dat we hier gezamenlijk uit komen, mvg Richard Asbeek Brusse

Ruben Indra Soedira

Het was leuk, alleen het bowling systeem had veel fouten en er is nauwelijks olie op de baan..

Barbara Bozsak

De service is erg goed, maar de cocktails zijn een beetje waterig.

Madelon Toepoel

Verassende plek, leuk gedaan voor een uitdagende lokatie.