Aloha

HOE WAS DE SFEER TIJDENS JE BEZOEK?
7.8/10
WAT VIND JE VAN ONS EET & DRANK ASSORTIMENT
7.2/10
HOE WAS DE SERVICE VAN ONS TEAM?
7.6/10
HOE GING DE CHECK-IN BIJ ALOHA?
WAT VOND JE VAN ONZE ACTIVITEITEN?
HOE HEB JE HET RESERVERINGSPROCES ERVAREN?

Miranda Laarman

Chaotisch, werden tijdens eten al geroepen om te laseren en manager schreeuwde alsof we doof waren.

Martijn Boeker

Een beetje chaotisch maar we hebben het wel heel leuk gehad

Horacio Nemseff

Die was goed..zelf als ouder zwaar overprikkeld geraakt van de herrie en drukte. Maar kinderen hebben een topfeest gehad.

Nina van Blanken

Erg slome service en we konden pas later de karaoke in en moesten er ook eerder weer uit waardoor het eerder 1.5 uur was dan 2 uur. En we hebben langer dan een uur voor drinken moeten wachten

Team

Leuke lokatie, rommelige bediening.
Leuke lokatie, rommelige bediening.
Kinderen hebben erg lang moeten wachten totdat ze na het bowlen eindelijk hun eten en drinken kregen. Wellicht zaten zij aan een andere tafel dan waar ze moesten zitten, maar dit werd niet gecommuniceerd. Tevens op het moment dat ik af moest rekenen en ik mijn bon na keek, kreeg ik sterk het gevoel uitgelachen te worden. Ik vroeg de medewerker die met een andere medewerker stond te smoezen/lachen wat er was, maar kreeg geen antwoord. Heel naar en onprettig.