Aloha

1945 beoordelingen
HOE WAS DE SFEER TIJDENS JE BEZOEK?
WAT VIND JE VAN ONS EET & DRANK ASSORTIMENT
7.2/10
HOE WAS DE SERVICE VAN ONS TEAM?
7.6/10
HOE GING DE CHECK-IN BIJ ALOHA?
WAT VOND JE VAN ONZE ACTIVITEITEN?
8.2/10
HOE HEB JE HET RESERVERINGSPROCES ERVAREN?

1945 Reviews

Joran Schalkwijk

Leuk, gezellig en toegankelijk voor groepen

Kim Haverlag

Ons drank bestelsysteem deed het niet. 15 min in rij gestaan voor zelf drank halen. Daardoor veel tijd verloren tijdens de activiteit. Later hoorden we dat de pitchers die wij wilden op waren en... Ons drank bestelsysteem deed het niet. 15 min in rij gestaan voor zelf drank halen. Daardoor veel tijd verloren tijdens de activiteit. Later hoorden we dat de pitchers die wij wilden op waren en daarom niet konden bestellen via het systeem, was fijn geweest dit vooraf te horen! Dan hadden we gewoon wat anders besteld en niet in de rij hoeven staan.

Janneke Kramer

Prima bowling ervaring met kinderen op zondagmiddag

Joanna

Bardzo fajne miejsce aby zagrać w kręgle (zagrać w bilarda też można ale jest tylko jeden stół przy którym jest spory tłok). Atmosfera fajna, trochę hawajska, bardzo miła obsługa. Można tam fajnie... Bardzo fajne miejsce aby zagrać w kręgle (zagrać w bilarda też można ale jest tylko jeden stół przy którym jest spory tłok). Atmosfera fajna, trochę hawajska, bardzo miła obsługa. Można tam fajnie zacząć wieczór, a zakończyć go można w centrum Amsterdamu np. tak jak my zrobiliśmy.

Roy

Chaotische ontvangst, lasergamen liep uit (dus later lasergamen dan gepland tijdslot) zonder verdere communicatie, lang wachten aan de bar voor drankjes waardoor het weer krap werd met 2e... Chaotische ontvangst, lasergamen liep uit (dus later lasergamen dan gepland tijdslot) zonder verdere communicatie, lang wachten aan de bar voor drankjes waardoor het weer krap werd met 2e (uitgelopen) tijdslot en bloedheet in omkleedruimte (lekker die zweetgeuren van de vorige groep). Lasergamen zelf dan uiteindelijk wel heel leuk.