Aloha

HOE WAS DE SFEER TIJDENS JE BEZOEK?
WAT VIND JE VAN ONS EET & DRANK ASSORTIMENT
7.2/10
HOE WAS DE SERVICE VAN ONS TEAM?
7.6/10
HOE GING DE CHECK-IN BIJ ALOHA?
WAT VOND JE VAN ONZE ACTIVITEITEN?
HOE HEB JE HET RESERVERINGSPROCES ERVAREN?

The Student Hotel

Goede team-workout en flexibele benadering

Sandra

Erg leuk gehad! Prachtige glow in the dark mini golfbaan. Wel rook het binnen bij de baan redelijk muf, ventilatie kan beter.

patricia brenker

Gezellige sfeer, leuke spellen maar chaotische personeel

Reactie Aloha:

Dat is minder ik zou zeker mijn collega's erop aanspreken mijn excuses wel blij dat je hebt genoten van onze activiteiten.

D. Harte

Goed ontvangst, leuke sfeer

Top!! Dankjewel.

Novotel Amsterdam City

Super leuke middag gehad met ons team uitje!

Top!!!

Dennie

Zeer slecht. Een kleine opsomming: geen bowlingschoenen, een afwijking in de bowlingbaan, iPad om drinken op te bestellen werkte niet, een chagrijnige medewerker die ons niet wilde helpen en twee... Zeer slecht. Een kleine opsomming: geen bowlingschoenen, een afwijking in de bowlingbaan, iPad om drinken op te bestellen werkte niet, een chagrijnige medewerker die ons niet wilde helpen en twee glazen drinken wegnam die niet leeg waren.

Reactie Aloha:

wat vervelend te horen, ik neem het in onze meeting, en als er geen bowling schoenen zijn hebben we een optie met blauwe sokken te weken over je eigen schoen. En voor de ipad's dat is soms onmacht... wat vervelend te horen, ik neem het in onze meeting, en als er geen bowling schoenen zijn hebben we een optie met blauwe sokken te weken over je eigen schoen. En voor de ipad's dat is soms onmacht dat is technologie maar onze oprechte excuses.

Fleur

Activeiten leuk, chagrijnig personeel

Reactie Aloha:

Heel vervelend om te horen ik neem het zeker mee in de meeting en hopelijk kom je terug met een leuke sfeer en vriendelijke personeel. Onze excuses hiervoor.