fam. van Haaren

Geweldige service,
slang was buiten de garantietermijn stuk gegaan maar toch onder coulance een nieuwe gekregen

Mijn ervaringen zijn zeer positief zowel in de oriëntatiefase als tijdens de installatie. Al mijn vragen werden adequaat beantwoorden en problemen die zich voordeden werden doeltreffend opgelost! Mijn ervaringen zijn zeer positief zowel in de oriëntatiefase als tijdens de installatie. Al mijn vragen werden adequaat beantwoorden en problemen die zich voordeden werden doeltreffend opgelost!
Chapeau!

Goede adviezen gekregen voor ons 30-jaren-huis....

Broeders Installaties

Fijn bedrijf, klantgericht en goede producten. Ze staan altijd voor ons klaar. Wij zijn dik tevreden, hoor. Ga zo door!

Jansen Landbouw

Te opdringerig met zijn enquête over de ervaring. Hier heb ik allemaal geen zin in.

Reactie AllVac Technology NL:

Beste Mevrouw Jansen, Voor zo ver ik weet wordt er eenmaal om een reactie gevraagd, meer niet. Des al niettemin zal ik dit opnemen met de betreffende persoon. Dank voor uw reactie.

Dank voor de snelle reparatie van ons systeem en voor de uitgebreide uitleg!
M. van den Hurk

Marianne van den Broek

Ik wacht al een week op een bestelde borstel . De vertegenwoordiger van jullie woont vlakbij mij maar ik kan daar geen onderdelen kopen. Waarom moet dat uit een magazijn ? En ik vind € 9,00... Ik wacht al een week op een bestelde borstel . De vertegenwoordiger van jullie woont vlakbij mij maar ik kan daar geen onderdelen kopen. Waarom moet dat uit een magazijn ? En ik vind € 9,00 verzendkosten wel wat hoog.

Geachte Mevrouw,
Dank voor uw review. Het heeft inderdaad enkele dagen langer geduurd dan gebruikelijk.
Geachte Mevrouw,
De reden hiervoor was dat de zending op een verkeerd overslag depot terecht is gekomen.
Als het goed is heeft u heden de borstel afgeleverd gekregen.
Voor wat betreft de vertegenwoordig die vlakbij woont, die heeft geen voorraad.
Alle begrip voor uw reactie en een volgende keer, indien het geen haast betreft, kan hij die van uit het magazijn meenemen en bij u afgeven.
Hopelijk draagt dit bij tot begrip van deze situatie.
Maria de Klijn

Aflevering via GLS was een inbreuk op mijn privacy. Die wilden emailadres en nr van mijn rijbewijs hebben. Ik had geen keus om het te geven als ik mijn pakje wilde hebben, dus gegeven. En daar... Aflevering via GLS was een inbreuk op mijn privacy. Die wilden emailadres en nr van mijn rijbewijs hebben. Ik had geen keus om het te geven als ik mijn pakje wilde hebben, dus gegeven. En daar betaalde ik dan € 9 aan All Vac voor! Daar word ik niet blij van.
Nu 4 weken later heeft Allvac dit probleem zeer goed opgelost. Ik heb mijn bestelling nogmaals geleverd gekregen, zonder kosten. Ik ben nu zeer tevreden!

ja

Erg vriendelijk geholpen en goed advies gegeven, en een snelle verzending.

Dank voor uw compliment.
Graag zijn wij u ook een volgende keer van dienst.
M de Klijn

R. van Langen

Eerste ervaring betrof het vervangen van al de accessoires. Ons inlaatsysteem (de kastjes in de muur) bleek verouderd. De nieuwe slang zou er niet meer oppassen. Dit is allemaal keurig en kundig... Eerste ervaring betrof het vervangen van al de accessoires. Ons inlaatsysteem (de kastjes in de muur) bleek verouderd. De nieuwe slang zou er niet meer oppassen. Dit is allemaal keurig en kundig verholpen. We hadden een erg oud apparaat, dat bleek bij het meten van de zuigkracht. Keurig werden er 2 mogelijke vervangingsopties aangegeven. Uiteindelijk kozen we voor een nieuw apparaat dat vervolgens ook snel en keurig werd gemonteerd. We kunnen weer jaaaaaren vooruit.
De mensen waar wij mee te maken kregen waren professioneel en vriendelijk.

Geachte heer van Langen,
Dank voor uw vriendelijke woorden en uiteraard staan wij ter beschikking indien u ons nodig heeft.
Jacques de Klijn