R Wagemakers

Bijzonder aardig en fijn geholpen. De nieuwe borstel werd zelfs persoonlijk thuis bezorgd.

Saskia Rots

Na vele jaren plezier heb ik onlangs mijn tweede AllVac stofzuigsysteem ‘gekregen’. Omdat de vorige machine eigenlijk nooit problemen gaf, heb ik niet vaak een technicus nodig gehad, maar de enkele... Na vele jaren plezier heb ik onlangs mijn tweede AllVac stofzuigsysteem ‘gekregen’. Omdat de vorige machine eigenlijk nooit problemen gaf, heb ik niet vaak een technicus nodig gehad, maar de enkele keer dat er wel onderhoud nodig was, kwam die hulp altijd snel. Het contact over de jaren was plezierig en deskundig. Dit bij elkaar zorgde ervoor dat ik niet echt heb getwijfeld om opnieuw voor een jaar of 20 met deze firma in zee te gaan. Ben erg blij met mijn nieuwe machine. Hij is met liefde en geduld keurig netjes gemonteerd en het is weer een genot om te stofzuigen. Bedankt Jacques!

Installatie in bestaand huis over 3 verdiepingen, makkelijker dan verwacht. Goede service.
Zeker voor herhaling vatbaar bij een volgend huis!

fam. van Haaren

Geweldige service,
slang was buiten de garantietermijn stuk gegaan maar toch onder coulance een nieuwe gekregen

Mijn ervaringen zijn zeer positief zowel in de oriëntatiefase als tijdens de installatie. Al mijn vragen werden adequaat beantwoorden en problemen die zich voordeden werden doeltreffend opgelost! Mijn ervaringen zijn zeer positief zowel in de oriëntatiefase als tijdens de installatie. Al mijn vragen werden adequaat beantwoorden en problemen die zich voordeden werden doeltreffend opgelost!
Chapeau!

Goede adviezen gekregen voor ons 30-jaren-huis....

Broeders Installaties

Fijn bedrijf, klantgericht en goede producten. Ze staan altijd voor ons klaar. Wij zijn dik tevreden, hoor. Ga zo door!

Jansen Landbouw

Te opdringerig met zijn enquête over de ervaring. Hier heb ik allemaal geen zin in.

Reactie AllVac Technology NL:

Beste Mevrouw Jansen, Voor zo ver ik weet wordt er eenmaal om een reactie gevraagd, meer niet. Des al niettemin zal ik dit opnemen met de betreffende persoon. Dank voor uw reactie.

Dank voor de snelle reparatie van ons systeem en voor de uitgebreide uitleg!
M. van den Hurk

Marianne van den Broek

Ik wacht al een week op een bestelde borstel . De vertegenwoordiger van jullie woont vlakbij mij maar ik kan daar geen onderdelen kopen. Waarom moet dat uit een magazijn ? En ik vind € 9,00... Ik wacht al een week op een bestelde borstel . De vertegenwoordiger van jullie woont vlakbij mij maar ik kan daar geen onderdelen kopen. Waarom moet dat uit een magazijn ? En ik vind € 9,00 verzendkosten wel wat hoog.

Reactie AllVac Technology NL:

Geachte Mevrouw,
Dank voor uw review. Het heeft inderdaad enkele dagen langer geduurd dan gebruikelijk.
Geachte Mevrouw,
De reden hiervoor was dat de zending op een verkeerd overslag depot terecht is gekomen.
Als het goed is heeft u heden de borstel afgeleverd gekregen.
Voor wat betreft de vertegenwoordig die vlakbij woont, die heeft geen voorraad.
Alle begrip voor uw reactie en een volgende keer, indien het geen haast betreft, kan hij die van uit het magazijn meenemen en bij u afgeven.
Hopelijk draagt dit bij tot begrip van deze situatie.
Met vriendelijke groet
Maria de Klijn