Aflevering via GLS was een inbreuk op mijn privacy. Die wilden emailadres en nr van mijn rijbewijs hebben. Ik had geen keus om het te geven als ik mijn pakje wilde hebben, dus gegeven. En daar... Aflevering via GLS was een inbreuk op mijn privacy. Die wilden emailadres en nr van mijn rijbewijs hebben. Ik had geen keus om het te geven als ik mijn pakje wilde hebben, dus gegeven. En daar betaalde ik dan € 9 aan All Vac voor! Daar word ik niet blij van.
Nu 4 weken later heeft Allvac dit probleem zeer goed opgelost. Ik heb mijn bestelling nogmaals geleverd gekregen, zonder kosten. Ik ben nu zeer tevreden!

ja

Erg vriendelijk geholpen en goed advies gegeven, en een snelle verzending.

Geachte Mevrouw,
Dank voor uw compliment.
Graag zijn wij u ook een volgende keer van dienst.
M de Klijn

R. van Langen

Eerste ervaring betrof het vervangen van al de accessoires. Ons inlaatsysteem (de kastjes in de muur) bleek verouderd. De nieuwe slang zou er niet meer oppassen. Dit is allemaal keurig en kundig... Eerste ervaring betrof het vervangen van al de accessoires. Ons inlaatsysteem (de kastjes in de muur) bleek verouderd. De nieuwe slang zou er niet meer oppassen. Dit is allemaal keurig en kundig verholpen. We hadden een erg oud apparaat, dat bleek bij het meten van de zuigkracht. Keurig werden er 2 mogelijke vervangingsopties aangegeven. Uiteindelijk kozen we voor een nieuw apparaat dat vervolgens ook snel en keurig werd gemonteerd. We kunnen weer jaaaaaren vooruit.
De mensen waar wij mee te maken kregen waren professioneel en vriendelijk.

Geachte heer van Langen,
Dank voor uw vriendelijke woorden en uiteraard staan wij ter beschikking indien u ons nodig heeft.

Kees Vermeer

Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Wij hebben een compleet centraal stofzuigsysteem gekocht en zijn erg tevreden over de kwaliteit, de zuigkracht en de persoonlijke wijze waarop we geholpen... Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Wij hebben een compleet centraal stofzuigsysteem gekocht en zijn erg tevreden over de kwaliteit, de zuigkracht en de persoonlijke wijze waarop we geholpen zijn. Ga zo door, zou ik zeggen!!

Geachte Mevrouw en Mijnheer,
Dank voor uw reactie, het was ook bijzonder aangenaam zo samen te werken.
AllVac Technology NL

AllVac Technology a plannifié et installé un system d'aspiration centrale pour notre maison sur trois étages. La conception a été réalisé en fonction de nos besoin et le personel d'AllVac... AllVac Technology a plannifié et installé un system d'aspiration centrale pour notre maison sur trois étages. La conception a été réalisé en fonction de nos besoin et le personel d'AllVac Technology s'est toujours montré fiable et serviable.

Reactie AllVac Technology NL:

Mme, Merci pour le gentil compliment. Nous sommes heureux que cela fonctionne bien.
Cordialement Jacques de Klijn

Zeer prettig geholpen met mijn aanvraag voor een stofzuigsysteem.

Reactie AllVac Technology NL:

Geachte Mevrouw/Mijnheer, dank voor uw reactie. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
AllVac Technology NL