migiel

Super leuke dj en een geweldig persoon die rekening houdt met al je wensen / verzoekjes. Mooie show en weet hoe hij het feest compleet moet maken! Een echte aanrader!!

Lena

Professionele show, goede communicatie en bovendien een geweldig feest ervan weten te maken! Wij zullen volgend jaar zeker weer van Allround Dj Service gebruik maken!

Giray

50 jaar worden was met de Allround DJ service een feestje!

jeremy

Wauw, wat een super feest hebben jullie er van gemaakt!!! Niks anders dan lof voor de DJ en uiteraard ook de party fotograaf. Alle momenten zijn vast geweldig vast gelegd + de Openingsdans was super

Was makkelijk om met ze in contact te komen.
Het contact liep goed en snel.
Erg klantvriendelijk aan de telefoon en als je vragen had kreeg je gelijk reactie.

We hebben...
Was makkelijk om met ze in contact te komen.
Het contact liep goed en snel.

We hebben een onwijs leuke avond gehad, waarbij we ook veel reactie hebben gekregen van mensen uit onze omgeving.
Dat ze het zo leuk hebben ervaren.

dimma

Wij hebben de samenwerking als heel fijn en goed ervaren

Wij hebben de samenwerking als heel fijn en goed ervaren

Ghislaine

We hebben een geweldig feest gehad, mede dankzij de Allround DJ Service. We waren met een kleine groep, maar het was altijd gezellig en sfeervol. De DJ voelde goed aan welke muziek onze gasten op... We hebben een geweldig feest gehad, mede dankzij de Allround DJ Service. We waren met een kleine groep, maar het was altijd gezellig en sfeervol. De DJ voelde goed aan welke muziek onze gasten op de...

Ineke

Wij hebben een prachtige ervaring gehad met Allround DJ Service. De jongens zijn professioneel bezig en de muziek die er werd gedraaid paste goed bij onze gasten.

Super gedraaid!

Tom

Top service, leuke mensen, mooie dj shows. Eigenlijk klopte gewoon alles, bedankt!

Brahiem

We hebben een onvergetelijk bruiloftsfeest gehad mede dankzij Daniel van Allround DJ service. Hij voelde de muziekkeuze van de gasten heel goed aan waardoor de dansvloer de hele avond gevuld... We hebben een onvergetelijk bruiloftsfeest gehad mede dankzij Daniel van Allround DJ service. Hij voelde de muziekkeuze van de gasten heel goed aan waardoor de dansvloer de hele avond gevuld was!

Kundig en rustig

Ferry

De dj's hebben er een mooi feestje van gemaakt! Bij ons op onze bruiloft gedraaid, en na de openingsdans is de dansvloer niet meer leeg geweest! Wat vooral de verdienste van de dj's was!