bernt

Heel goed echt een aanrader

meis

We hebben er echt een super feestje van gemaakt vorige week! Jongens van allround dj service ontzettend bedankt!De muziek was helemaal naar ons zin! en de show zag er ook echt prachtig uit.

olivier

Superbedrijf! Soepel, flexibel en sfeervol.

jaap

Wij hebben de samenwerking als heel fijn en goed ervaren

kevin

Super leuke dj en een geweldig persoon die rekening houdt met al je wensen / verzoekjes. Mooie show en weet hoe hij het feest compleet moet maken! Een echte aanrader!!

harm

50 jaar worden was met de Allround DJ service een feestje!

gerard

Prima ervaring, wordt correct te woord gestaan, duidelijke afspraken

jan

Houdt zich aan de afspraak en kun je echt op rekenen! Top!

caris

Heel goed echt een aanrader

EY

Voor ons bedrijfsfeest hebben wij de fotograaf, mister photobooth en dj van allround dj service ingehuurd.
Ik ben zeer onder de indruk van de service van deze partij.
Er werd met je...
Ik ben zeer onder de indruk van de service van deze partij.
Er werd met je meegedacht (Dick kwam zelf met suggesties voor bijvoorbeeld het design van de fotostrip/de muziekkeuze), niets was teveel gevraagd, er werd snel gereageerd op mails en appjes, etc.,
Het is ontzettend fijn om op deze manier een feest te organiseren.

Ik zou deze partij zeker aanraden!

De service (zoals eerder genoemd)en de kwaliteit van de geleverde services.
De service (zoals eerder genoemd)en de kwaliteit van de geleverde services.
De mister photobooth was makkelijk in gebruik, zag er top uit, was customizable door de green screen en de props waren erg populair.
De dj draaide top muziek, en stuurde zelfs nog op het feest een app om te vragen of alles naar wens was.
De fotograaf heeft de sfeer van het feest goed vast gelegd.