Hoek

Heel goed echt een aanrader

ze voelden de juiste sfeer aan en handelen naar gelang en ook de aparte verzoeken zijn goed gegaan

Wij hebben waanzinnig genoten op onze bruiloft. De muziekkeuze was perfect en direct na de openingsdans is het losgegaan. We hadden ons geen betere bruiloft kunnen wensen. Hartstikke bedankt... Wij hebben waanzinnig genoten op onze bruiloft. De muziekkeuze was perfect en direct na de openingsdans is het losgegaan. We hadden ons geen betere bruiloft kunnen wensen. Hartstikke bedankt Allround DJ Service, het was geweldig!

-Goede muziek keuze
-Duidelijke paketten
-Enthousiaste jongens

-niets

Leonora Hazel

Dick van Allround DJ Service heeft gedraaid op ons bruiloftsfeest op 10 juni 2016 in het Zalmhuis. Hij wist onze muziekwensen te vertalen naar een super leuk feest! Het was top!

Erg prettige communicatie
Inspelen op het publiek

Technische aansluiting op de locatie

Rob Everaardt

DJ Dick heeft bijgedragen aan een mooie feestavond als afsluiting van onze bruiloft. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan met een goede afwisseling tussen diverse muziekgenres.

- Mooie DJ boot
- Jonge en energieke gasten
- Voelde de sfeer perfect aan

Meer duidelijkheid verschaffen over het nut van het samenstellen van de 'Top 20' muziek. Meer dan de helft van de nummers die we hadden uitgekozen is namelijk niet gedraaid tijdens het feest.

Jennifer Koek-Jansen

Woorden tekort om onze ervaring te omschrijven.
Het was fantastisch, geweldig, top, super en ga zo maar door.
Wij hebben een top feest gehad op onze bruiloft. Heerlijke muziek.. Kortom:...
Woorden tekort om onze ervaring te omschrijven.
Het was fantastisch, geweldig, top, super en ga zo maar door.
Wij hebben een top feest gehad op onze bruiloft. Heerlijke muziek.. Kortom: wij boeken ze zeker nog een keer als we een groot feest geven!!

Top Dj!

Heel erg tevreden over deze DJ

Saskia van 't Hof

DJ na een diner. Was leuk en goed.

klantvriendelijkheid, mogelijkheid op de website verzoeknummers in te vullen door gasten

Super

zeer vriendelijk