vv CKC

Ondanks dat we meerdere keren hebben gevraagd om de muziek aan te passen aan het evenement is dit telkens niet gebeurd. Jammer, want het was duidelijk afgesproken.

Korte en directe communicatie

DJ goede instructie meegeven en hem vertellen dat wie betaalt ook bepaalt!!!! Onze muziekkeuze is niet gerespecteerd.

Reactie Allround DJ Service:

Beste Jeroen,
Beste Jeroen,
Zojuist je review gelezen op de Feedback Company. Wat ontzettend jammer dat de avond niet is verlopen zoals u gehoopt had. Ik betreur dit ook ten zeerste zeker aangezien de reviews van Daniel altijd super goed zijn. Ik heb begrepen van Daniel dat het publiek het waanzinnig naar hun zin heeft gehad en dat hij vele complimenten heeft gekregen. De DJ is verschillende keren naar u toegelopen en u heeft verscheidene keren aangegeven dat alles naar wens was. Wij hebben u een passende compensatie gegeven.
Ik heb een gedeelte van het geld terug gestort ter compensatie.

We hebben een geweldig feest gehad, mede dankzij de Allround DJ Service. We waren met een kleine groep, maar het was altijd gezellig en sfeervol. De DJ voelde goed aan welke muziek onze gasten op de... We hebben een geweldig feest gehad, mede dankzij de Allround DJ Service. We waren met een kleine groep, maar het was altijd gezellig en sfeervol. De DJ voelde goed aan welke muziek onze gasten op de dansvloer kreeg.

Het kennismakingsgesprek was professioneel en gezellig.
De DJ en de drive-in show waren van goede kwaliteit.

Houdt zich aan de afspraak en kun je echt op rekenen! Top!

Voelt de sfeer zeer goed aan.

Faherty's

Onze gasten en vooral wijzelf hebben zoo genoten van Allround DJ service!! Vanaf het begin super goede communicatie met Dick gehad die voor ons een persoonlijke pagina heeft gemaakt waarop we konden... Onze gasten en vooral wijzelf hebben zoo genoten van Allround DJ service!! Vanaf het begin super goede communicatie met Dick gehad die voor ons een persoonlijke pagina heeft gemaakt waarop we konden aangeven wat voor muziek we leuk vonden zodat hun een avond konden draaien dat helemaal bij ons past.
We vonden het toch spannend omdat we 60 gasten uit buitenland en de rest van de gasten uit Nederland hadden dus het muziek moest echt super gevarieerd. Dick en zijn collega hebben de reacties van gasten super goed aangevoelt en daarop gedraaid. Alleen maar hele enthousiaste opmerkingen gekregen over het muziek waarop ook IEDEREEN op de dansvloer stond te dansen.

Wij hebben het eerste uur ook een saxofonist erbij gehad die met de DJ mee speelde. Paste helemaal bij ons en de locatie aanrader ?
Super DJS, Super prijs. Aan iedereen aan te raden!

Persoonlijke pagina waarop we muziek konden aanvragen zodat hun met die informatie een hele gepersonaliseerde avonden konden draaien

michel van rossen

Wij hebben de samenwerking als heel fijn en goed ervaren

Goed Contact.
Persoonlijk profiel.

Persoonlijk profiel ging ingevoerde nummers 3 of 4 keer inplannen,
Misschien kwam dat door ons maar dit is een puntje waar jullie misschien naar kunnen kijken.

Jim and Jules Hiddleston

SUUUUUPEEEER! Best, best! We will book a many times more for our party's and whatever! Big respect to the guys and million thanks!!!!!!! Jim and Jules wedding 25.09.2016 in the Assumburg Heemskerk.

ATC Hilversum

Allround DJ Service heeft op het ATC Hilversum veel zielen gewonnen. De muziek sloot perfect aan op het thema van het feest; Oktoberfest.

Allround DJ Service heeft voortreffelijk...

Allround DJ Service heeft voortreffelijk gedraaid en is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Goed apparatuur
Goede muziek
Vriendelijke DJ

Dankjewel Dick & Collega. Wat hebben jullie er een feestje van gemaakt zeg! Perfecte muziekkeuze, licht, effects & entertainment! En ook niet onbelangrijk: betaalbaar! Iedereen was erg te spreken... Dankjewel Dick & Collega. Wat hebben jullie er een feestje van gemaakt zeg! Perfecte muziekkeuze, licht, effects & entertainment! En ook niet onbelangrijk: betaalbaar! Iedereen was erg te spreken over jullie en we hebben erg genoten. Spierpijn van het dansen en balen dat het voorbij is. Nogmaals waanzinnig bedankt en heel veel succes met je bedrijf dat gaat vast lukken!

Betaalbaar, complete show, goede sfeer en muziekkeuze!

Niets ga zo door!

Rianne en jeroen de mol

Vrijdag 30/09 getrouwd. S avonds hebben wij deze geweldige dag afgesloten met een super feestavond!
Muziek was top, personeel vriendelijk en wist goed in te spelen op reacties van onze gasten, op de muziek.

- vriendelijk
- weten goed de momenten af te wachten en daarop in te spelen

Super leuk contact en er wordt goed geluisterd naar de wensen!

Sluit gewoon super aan op de wensen die we hebben doorgegeven!