9.6/10
9.2/10
9/10

188 Reviews

Loes

10/10

Eigenlijk hebben wij allebei niet echt een duidelijke muzieksmaak. De avond moest vooral leuk worden met voor ieder wat wils. Daarom was het voor ons lastig van te voren onze precieze wensen door te... Eigenlijk hebben wij allebei niet echt een duidelijke muzieksmaak. De avond moest vooral leuk worden met voor ieder wat wils. Daarom was het voor ons lastig van te voren onze precieze wensen door te geven. De DJ heeft ons hier gelukkig erg fijn bij begeleid. Hij had daadwerkelijk alle soorten muziek bij op de avond van ons feest en gasten konden ieder verzoekje aanvragen zodat de avond ook echt persoonlijk werd. Het was super geweldig en we zijn Dick dankbaar voor de helpende handen, toppers.

Rick

10/10

Bij het regelen van alle dingen voor op onze speciale dag (heel veel dingen dus) liepen wij tegen een probleem aan. We hadden al een fotograaf geregeld om prachtige portretten te maken overdag en... Bij het regelen van alle dingen voor op onze speciale dag (heel veel dingen dus) liepen wij tegen een probleem aan. We hadden al een fotograaf geregeld om prachtige portretten te maken overdag en bij de zonsondergang. Jammer alleen dat deze fotograaf best wel prijzig was en dus te duur om ook in de avond te hebben. Toen hebben we flink wat opties afgewogen en grappig genoeg kwamen we er toen achter dat je bij Allround DJ Service behalve een super DJ ook de feestfotograaf voor ons kon regelen. Prachtige oplossing en precies wat we wilden!

Erik

10/10

Vooraf waren wij natuurlijk met name op zoek naar die DJ die ons feest onvergetelijk maakt. Dat was moeilijk, een moeilijke zoektocht. Er zijn namelijk zoveel websites en allemaal beloven ze de... Vooraf waren wij natuurlijk met name op zoek naar die DJ die ons feest onvergetelijk maakt. Dat was moeilijk, een moeilijke zoektocht. Er zijn namelijk zoveel websites en allemaal beloven ze de beste te zijn. Toen wij Allround DJ Service vertelden hoe moeilijk wij dat vonden hebben ze ons een boekje opgestuurd. Hierin stond exact waar we op konden letten zodat we zeker zouden zijn van een topavond. Toeval of niet, bleek Allround DJ Service voor ons ook de uitkomst. Ze hebben zich 200% ingezet en doen er alles aan om onze wensen te vervullen.

J. Gomes

10/10

Via via bij jullie terechtgekomen. Avond met jullie dj's was echt top. Het belangrijkste was dat de eregast het naar zijn zin had. Bepaalde nummers die hij zo fijn vind, maar eigenlijk niet bij een... Via via bij jullie terechtgekomen. Avond met jullie dj's was echt top. Het belangrijkste was dat de eregast het naar zijn zin had. Bepaalde nummers die hij zo fijn vind, maar eigenlijk niet bij een feestje passen, werden toch voor hem gedraaid. En op een passende manier wel.

Voor de rest werd er voor ieder wat wils gedraaid want het gezelschap was wel mixed.

Wat ik persoonlijk ook belangrijk vind is het contact met de dj. Is zo iemand wel sociaal. En dit was zeker zo. Stond ook open voor alles, ja het was een mooi feestje!

Zoals al gezegd: inschattingsvermogen

Zalmhuis Rotterdam

10/10

Superbedrijf! Soepel, flexibel en sfeervol.

Paas

10/10

Supergoede ervaring! Goed contact met de dj voor het feest, voorafgaand maar ook tijdens het feest zelf. Duidelijke afspraken gemaakt en de dj heeft super gedraaid op de avond van het feest.... Supergoede ervaring! Goed contact met de dj voor het feest, voorafgaand maar ook tijdens het feest zelf. Duidelijke afspraken gemaakt en de dj heeft super gedraaid op de avond van het feest. Verzoeken van iedereen waren welkom en naar de wensen werd goed geluisterd

Heel vriendelijk, gemaakte afspraken werden goed nagekomen

Nee geen verbeterpunten. Dit was onze eerste ervaring met een dj en het was super

10/10

Wij hebben een super bruiloftsfeestje gehad! Ze hebben goed ingespeeld op het publiek en rekening gehouden met onze muzieksmaak, doordat je muzieknummers vooraf kon doorgeven en hij vraagt tijdens... Wij hebben een super bruiloftsfeestje gehad! Ze hebben goed ingespeeld op het publiek en rekening gehouden met onze muzieksmaak, doordat je muzieknummers vooraf kon doorgeven en hij vraagt tijdens het feest ook nog of je eventueel andere muziek wilt horen. Geschikte kerels en zeker een aanrader!

Kan goed aanvoelen op welke muziek goed gereageerd wordt en gaat hier ook op in met het draaien.
Houdt rekening met de wensen van het bruidspaar en checkt regelmatig of het zo goed is.

Duidelijkheid over de communicatie vooraf.

Ben en Lobke

10/10

We hebben er echt een super feestje van gemaakt vorige week! Jongens van allround dj service ontzettend bedankt!De muziek was helemaal naar ons zin! en de show zag er ook echt prachtig uit. Op naar... We hebben er echt een super feestje van gemaakt vorige week! Jongens van allround dj service ontzettend bedankt!De muziek was helemaal naar ons zin! en de show zag er ook echt prachtig uit. Op naar het volgende feestje zouden we zeggen.

groetjes
,

Ben en Lobke

-service gericht
-hebben verstand van alle soorten muziek
-erg mooie show

nvt

De Baak

8/10

Prima ervaring, wordt correct te woord gestaan, duidelijke afspraken

alles keurig verzorgd. Er word meegedacht om iets te regelen, ook op de avond zelf door aantal tips

Als er telefonisch wordt toegezegd dat de offerte of andere afspraak die avond nog wordt gemaild, dit dan ook doen en niet 1 of 2 dagen later, waardoor de klant gaat twijfelen klopt het dat ik nog... Als er telefonisch wordt toegezegd dat de offerte of andere afspraak die avond nog wordt gemaild, dit dan ook doen en niet 1 of 2 dagen later, waardoor de klant gaat twijfelen klopt het dat ik nog geen bevestiging heb gehad

stanislascollege

10/10

Wij huren al twee jaar deze Dj op school en één ding weten wij wel en dat is dat wij geen andere Dj meer willen