Pauline

We hebben een onvergetelijk bruiloftsfeest gehad mede dankzij Daniel van Allround DJ service. Hij voelde de muziekkeuze van de gasten heel goed aan waardoor de dansvloer de hele avond gevuld was!

Nick

Goede betaalbare DJ welke meedenkt met de wensen.

Onze DJ Daniël heeft goed aangevoeld wat de sfeer was op de dansvloer en de muziek keuze hierop aangepast.

Helemaal niet. Ga zo door. Jullie hebben een top feestavond verzorgt op onze bruiloft!

Geweldig swingenda dag gehad met DJ Dick

Kundig en rustig

Hij heeft alles goed gedaan

Renate

Contact was prettig en dj deed het leuk!

De DJ kreeg de mensen op de dansvloer.

Er was onduidelijkheid over de openingsdans terwijl er over gemaild was en een paar keer over gebeld. Dit zorgde wel voor extra stress.

Wij hadden ook een top 10 met liedjes de we...

Wij hadden ook een top 10 met liedjes de we graag wilden maar dat is denk ik niet doorgekomen.

Verder was het een prima feest en we hebben lekker gedanst.

Bruiloft. Geweldige geregeld en leuke muziek. Ze waren echt enthousiast en lieten iedereen mee dansen en springen. Was echt een geweldige ervaring.

De medewerkers zijn echt gezellig en maken er een leuk feestje van.

Niet echt. Ik ben zeer tevreden met de diensten die zij geleverd hebben. Tip is ga vooral zo door.

Jelte

Op 2 juni 2017 heeft Allround DJ service gedraaid op onze trouwdag. De communicatie is super verlopen en er wordt snel gereageerd op vragen. Op de dag zelf heeft DJ Quinten gedraaid die de sfeer... Op 2 juni 2017 heeft Allround DJ service gedraaid op onze trouwdag. De communicatie is super verlopen en er wordt snel gereageerd op vragen. Op de dag zelf heeft DJ Quinten gedraaid die de sfeer goed aanvoelde en iedereen op de dansvloer kreeg. We hebben door Allround DJ Service echt een zeer geslaagde avond gehad.

Persoonlijk en goed contact.
Snelle reactie op vragen.
Afspraken worden nageleefd.
De sfeer wordt tijdens het feest goed aangevoeld.
Iedereen kon verzoeknummers aanvragen en...
Persoonlijk en goed contact.
Snelle reactie op vragen.
Afspraken worden nageleefd.
De sfeer wordt tijdens het feest goed aangevoeld.
Iedereen kon verzoeknummers aanvragen en die werden ook gedraaid.

Martijn

De DJ was voor ons een belangrijk onderdeel om onze bruiloft goed en feestelijk af te sluiten. We wilden absoluut geen saai feest en het mocht van ons best wel knallen, gelukkig was dat voor... De DJ was voor ons een belangrijk onderdeel om onze bruiloft goed en feestelijk af te sluiten. We wilden absoluut geen saai feest en het mocht van ons best wel knallen, gelukkig was dat voor Allround DJ Service geen probleem. Stevig geluid en een hele vette lichtshow. Deze mannen doen de dingen met passie en dat maakte de avond perfect. Bedankt!

Dagmar en Jean-Paul van der Gaag

Goede opbouw van de avond. DJDickie maakt er echt een feestje van afgestemd op de doelgroep.

Persoonlijke aanpak, mogelijkheid om je eigen top 10 aan te geven waar de avond op afgestemd wordt. Goede communicatie naar de klant

Marjella en Jimmy

Echt super!

Ze nemen de tijd voor je

Guido

Prima, goed contact, duidelijke afspraken en uitleg

communicatie, goede dj set, dj wist de leerlingen op de vloer te krijgen/houden

telefonisch was er besproken dat er met de muziek rekening zou worden gehouden met de christelijke identiteit van de school. Bij een aantal nummers was dat maar de vraag: let's talk about sex, ik... telefonisch was er besproken dat er met de muziek rekening zou worden gehouden met de christelijke identiteit van de school. Bij een aantal nummers was dat maar de vraag: let's talk about sex, ik wil je billen zien, een paar rap nummers.