We hebben in november een DJ gehuurd bij Allround DJ Service. Geen moment spijt van gehad. Gewoon een super gezellig feest met leuke muziek. De dj kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Erg... We hebben in november een DJ gehuurd bij Allround DJ Service. Geen moment spijt van gehad. Gewoon een super gezellig feest met leuke muziek. De dj kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Erg prettig

Ga zo door

Jan

Laatst een fantastisch feest gehad met Allround DJ Service. Aanvraag werd snel opgevolgd en de jongens weten hoe ze een feestje kunnen bouwen.

Het eerste feestje staat alweer in de...

Het eerste feestje staat alweer in de planning in juni 2019. Bedankt!

Het eerste feestje staat alweer in de...

Het eerste feestje staat alweer in de planning in juni 2019. Bedankt!

Nee echt een aanrader

Premeo / Thuisvaccinatie

Super snelle service en de prijs kwaliteit is meer dan perfect!

Snel, duidelijk, overzichtelijk en een scherpe prijs

Christie Horsting

50 jaar worden was met de Allround DJ service een feestje!

De persoonlijke website waar je al je favoriette hits op kenbaar kon maken.

Iets beter inspelen op dat wat er op de dans vloer soms afspeelde.

Mariëtte

Erg leuke dj die goed inspeelde op de wensen. Hij kwam ook netjes tussendoor vragen of alles naar wens was. Top!

Gewoon goed!

Ricardo Sardjoe

Wat je op de website ziet is ook echt wat je krijgt

Leuke sfeer gecreëerd door de DJ

Geen verbeterpunten. TOP!!

Tessa

Ik heb Allround DJ Service gevraagd voor mijn 30ste verjaardag. Afgelopen zaterdag was Dick er weer voor mijn 35ste verjaardag en ik weet 100% zeker, dat ze er weer zijn als ik 40 word.

Wat kunnen deze mannen en topsfeertje creëren! Ontzettend bedankt, mijn après-skifeest was een succes door jullie!

Wij hebben eind juli een fantastische bruiloft gehad met allround DJ Service. De jongens zijn relaxed en weten hoe ze een feestje moeten bouwen.

-Professioneel
-Flexibel
-voelen het publiek goed aan

nvt

Nick en Marloes

We hebben de avond van ons leven gehad! De DJ begreep onze wensen en zorgde ervoor dat zelfs onze oma het niet kon laten een dansje te wagen. Wij hebben ervan genoten en als we de reacties mogen... We hebben de avond van ons leven gehad! De DJ begreep onze wensen en zorgde ervoor dat zelfs onze oma het niet kon laten een dansje te wagen. Wij hebben ervan genoten en als we de reacties mogen horen, de gasten ook enorm!

Mike en Inge

Bij het boeken van een DJ hoop je gewoon dat je de juiste hebt. En dat is het bij allround dj service. We zijn enorm blij geweest met onze keuze. We hadden goed contact zowel voor op als na het... Bij het boeken van een DJ hoop je gewoon dat je de juiste hebt. En dat is het bij allround dj service. We zijn enorm blij geweest met onze keuze. We hadden goed contact zowel voor op als na het feest en hebben alleen maar leuke dingen gehoord van de gasten. Het was sowieso al een topdag, en met deze afsluiter kon het eigenlijk niet beter. Verder hebben ze een hele mooie lichtshow!